Podaljšano bivanje 2.b in 3.b razred
2.b |
3.b |
|
|
Kaj delamo v
podaljšanem bivanju?
Učenci se v OPB najprej sprostijo
ob različnih dejavnostih: igrah v telovadnici ali na igrišču (ob primernem vremenu
seveda), družabnih igrah, računalniških igicah. Po sprostitvi sledi kosilo.
Po vrnitvi v učilnico pa se morajo živahni ucenci umiriti, kar ponavadi storimo ob igri
Vislice. Po tej dejavnosti so dovolj umirjeni, da sploh lahko pričnejo s pisanjem domače
naloge. Le-to rešujejo samostojno, če jim kaj ni jasno, se
vedno lahko obrnejo name. Ponavadi jim nalogo tudi preverim, občasno pa se tudi zgodi, da
mi zmanjka časa za to, kdo od učencev pa se včasih temu poskuša tudi zelo zvito
izmuzniti (občasno jim to tudi uspe).
Imamo tudi "razredno knjižnico". Knjige izberejo učenci sami v šolski
knjižnici. Tako imajo vsakič po domači nalogi dvajset minut rezerviranih za branje.
Po končani domači nalogi, vajah in ponavljanju pred preizkusi znanja, pa sledi ustvarjalni
del. Učenci so ustvarili že precej različnih "umetnin":
Slikali so na steklo, ob čemer so tudi najbolj uživali in kar niso in niso mogli nehati.
Vsak je želel naslikati več slik. Topili so voščenke in s tem ustvarjali sliko.
Izdelovali so "zlate" adventne venčke, ki so jim sicer povzročali kar precej
preglavic, ampak na koncu so bili z izdelki zelo zadovoljni. Pohvaliti jih moram seveda
tudi jaz. Njihove izdelke večkrat občudujejo tudi ostali učitelji in obiskovalci v
razredu. Z vitražno tehniko so naslikali tudi novoletne voščilnice. Preizkusili so
tehniko kaširanja papirja. Izdelali so pustne
maske, jih poslikali in razstavili v razredu. Seveda tudi na srčke ob valentinovem
nismo pozabili.
Tudi pred velikonočnimi prazniki so bili
učenci zelo ustvarjalni. Izdelali so polno pisanih pirhov.
Tudi v prihodnje se bomo skupaj trudili, da bo čas, ki ga učenci preživijo v
podaljšanem bivanju, prežet z raznolikimi dejavnostmi, ki jih veselijo, da bodo
zadovoljni oni, starši in mi, učitelji - torej, da bo preživet čim bolj kvalitetno.