Učiteljice tujih jezikov na SERŠ se zavedamo pomena
vseživljenjskega učenja. Ker imamo do znanja in
izobraževanja pozitiven odnos, se redno dodatno
izobražujemo in se seznanjamo z novostmi v svoji stroki in
tudi na področju teorij učenja, pedagogike in na drugih
področjih, ki so pomembna za naše delo. Pri svojem delu
uporabljamo sodobne učne metode in pripomočke.
Povezujemo se v predmetnem aktivu, sodelujemo na študijskih srečanjih z učitelji
tujih jezikov z drugih šol, v
okviru šole pa učitelji različnih predmetov povezujemo
svoje delo v medpredmetnih povezavah.
Učence motiviramo za delo z načinom, vsebino in obsegom
svojega dela, od njih pa zahtevamo primeren odnos do dela
in vseh udeležencev v učnem procesu. Trudimo se, da bi se naši učenci naučili zbirati,
vrednotiti, urejati informacije in znanje in se tako
usposobili za samostojno izobraževanje po zaključku
formalnega šolanja.
Z delom v skupinah razvijamo strpnost, sodelovanje,
spoštovanje različnosti in druge vrednote. Od svojih učencev
pričakujemo, da bodo postopno prevzemali odgovornost za svojo
izobrazbo in dejanja. |