NAČRTOVANJE ŠOLSKEGA VRTA


Brez načrtovanja pač ne gre pri nobeni dejavnosti.

Delavnica NAČRTOVANJE ŠOLSKEGA VRTA je vodila ga. Alenka Bernard. Udeležili so se je učenci iz osnovne šole Prosenjakovci, Krašnja, Šmarjeta, Artiče in domače šole Zavrč.
Predavanje je bilo zanimivo. Gospa  Alenka nam je povedala, kako načrtujemo in oblikujemo vrt, kakšna drevesa in grmovnice izbiramo, kako rastline vključimo v šolsko okolico.
Učenci vsake šole so prinesli slike svojega šolskega območja – s šolsko stavbo in vsemi elementi šolskega vrta.
Ugotovili smo, da je v okolici šol premalo zelenja in drevesnih nasadov, parkirišča pred šolo so brez senc itd. Dobro bi bilo,da bi vsaka šola zasadila tudi okrasno  drevje na primer:  rdeči javor….Poskrbeli bi lahko tudi za šolski ribnik, v katerem bi rasle vodne rastline. V šolski okolici  naj bi bil zasajen skalnjak s primernimi rastlinami. Nekatere šole se lahko pohvalimo z lastnim zelenjavnim ali zeliščnim vrtom.
Pri načrtovanju vrta moramo upoštevati možnosti, ki vam jih ponuja sama okolica. Kdor nanovo ureja ali oblikuje vrt, se mora  z raznovrstnimi možnostmi ureditve vrta seznaniti v knjigah o vrtu. Ena od takšnih knjig je tudi knjiga OKRASNI VRT, ki jo je iz lastnih izkušenj napisala ga. Alenka Bernard.

Poročilo zapisala  Marica Zebec 


 


Kako pomembno je načrtovanje pri urejanju okolja šole, vrta...

...in kakšne so naše želje in ugotovitve... 

O tem, pa še o marsičem je tekla beseda v naši delavnici ...