Šola v Cirkulanah je enakovreden
del enovitega zavoda OŠ Cirkulane - Zavrč, katerega ustanoviteljici sta
Občina Zavrč in Občina Cirkulane. Sedež zavoda je v Cirkulanah. Pod okriljem šole deluje tudi enota vrtca.
Naša šola je "stara", vendar je lepa in se v njej
dobro počutimo. Skupaj z učitelji in drugimi zaposlenimi
delavci daje naša hiša učenosti toplino drugega doma.
V šoli uporabljamo učne metode in oblike poučevanja, ki bodo
zagotovile najboljše možne rezultate - znanje učencev.
Šola aktivno sodeluje na različnih kulturnih in drugih
prireditvah v kraju samem in tudi drugod.
Naš šolski
okoliš zajema naslednje kraje:
Cirkulane, Gradišča, Veliki Vrh, Brezovec, Dolane, Slatina,
Medribnik, Mali Okič, Pristava, Gruškovec, Paradiž, Meje,
Pohorje.
Organiziramo kulturne in naravoslovne dneve, športne dneve in
dneve družbeno koristnega dela, šolo v naravi, celodnevne
ekskurzije...
Učenci naše
šole obiskujejo tudi dodatni pouk in dopolnilni pouk. Dodatni
pouk je namenjen učencem, ki pri posameznih predmetih presegajo
določene standarde znanja. Dopolnilni pouk obiskujejo učenci,
ki poleg rednega pouka potrebujejo še dopolnilno razlago snovi
in pomoč učitelja.
Naši učitelji stalno iščejo nove poti in načine dela z
učenci. Sodelujemo v projektu
"ZDRAVA ŠOLA"
Pohvale, priznanja...
Ob koncu šolskega leta učence posebej nagradimo za uspešno
delo pri učenju, v interesnih dejavnostih in drugje. Šola na
slovesni podelitvi ob zaključku šolskega leta podeli pohvale,
priznanja, diplome, knjižne nagrade.
Na šoli imamo
tudi šolsko svetovalno službo.
Socialna delavka se s starši in otroki seznani že ob vpisu v
šolo. Spremlja njihovo vključevanje v oddelčno skupnost,
napredek pri šolskem delu...
Knjižnica je srce naše šole. Učenci radi prihajajo v deželo pravljic,
pesmi in zgodb... naša knjižnica ni le izobraževalni prostor,
ampak tudi zatočišče, kjer lahko učenci poiščejo miren
kotiček, v katerem lahko postorijo marsikaj za šolo.
Knjižne police in knjižni kotiček nudijo mnogo odgovorov, ki
jih ne morejo dati niti starši niti učitelji. |