Osnovna šola Cirkulane – Zavrč

Cirkulane 57

Cirkulane

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRAVILA ŠOLSKEGA

 

REDA

 

 

1. PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA.. 3

1.1 Splošna pravila.. 3

1.2 Pravila obnašanja pri pouku.. 4

1.3 Pravila obnašanja v odmorih.. 5

1.4 Pravila obnašanja v šolski knjižnici 5

1.5 Pravila obnašanja pri športni vzgoji 6

1.6 Pravila obnašanja v jedilnici 7

1.7 Skrb za čisto in urejeno okolje.. 7

2. DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV.. 8

3. VARNOST UČENCEV.. 8

4. OPRAVIČEVANJE ODSOTNOSTI 9

5. ORGANIZIRANOST UČENCEV.. 10

6. ZDRAVSTVENO VARSTVO UČENCEV.. 11

7. VZGOJNI UKREPI ZA KRŠITEV PRAVIL. 12

8. VZGOJNI OPOMIN.. 13

 

 

PRAVILA ŠOLSKEGA REDA

 

1. PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA

 

1.1 Splošna pravila

 

·        Smo spoštljivi in strpni do drugih.

·        Spore rešujemo na miren način.

·        Upoštevamo navodila učiteljev in drugih delavcev šole.

·        Spoštujemo pravice učencev in vseh delavcev šole.

·        Za nasilje ni opravičila. Vsako besedno in telesno nasilje je groba kršitev pravic vsakega posameznika. Če pride do nasilnega vedenja, učenci poiščejo pomoč pri učitelju, razredniku, svetovalni službi, pri vodstvu šole in skupaj poiščejo ustrezno rešitev. O nasilnem vedenju in posledicah morajo biti seznanjeni starši, ki pomagajo pri reševanju nastale situacije.

·        Kajenje, uživanje alkohola in drugih drog je prepovedano. V primeru kršitve tega pravila učitelj obvesti svetovalno službo, ta pa starše. Če se starši ne odzovejo, obvestimo Center za socialno delo v Ptuju oz. policijo.

·        Učenci se med seboj poimenujemo z osebnimi imeni, ne s priimki, raznimi vzdevki. Enako velja tudi za učitelja v odnosu do učencev in sodelavcev. Zaposlene učenci naslavljajo z učitelj/ica. Učenci delavce šole vikajo.

·        Učenci prihajajo k pouku pripravljeni (šolske potrebščine, domače naloge). Če učenec zamudi, dobi neopravičeno uro. Izjemoma če zamudi pet minut zaradi opravičljivih razlogov, se zamuda opraviči. Če učitelja ali drugega strokovnega delavca več kot pet minut ni v razredu, učenci o tem obvestijo vodstvo šole.

·        V šoli učenci hodijo umirjeno, ne tekajo.

·        Učenci so v šolskih prostorih obuti v šolske copate ( ne v športne copate ).

·        Mobitelov in ostalih elektronski naprav učenci ne prinašajo v šolo. Če jih učenec uporabi, mu jih učitelj odvzame in o tem obvesti starše.

·        V šoli v naravi sme učenec uporabljati mobitel z upoštevanjem dogovorjenih pravil.

·        Starši, ki spremljajo otroka v šolo (prva triada), ga pospremijo do garderobe. Ob prihodu po otroka starši otroka počakajo pred razredom.

·        Učenci in zaposleni prihajajo v šolo čisti, urejeni, primerno oblečeni in obuti.

·        V šolo učenci ne prinašajo vrednih predmetov, nevarnih igrač, denarja.

·        Učenci skrbijo za svojo in šolsko lastnino ter za lastnino drugih. Drug drugemu ne skrivajo, ne odtujujejo in ne uničujejo lastnine. Skrito ali odtujeno lastnino vrnejo, poškodovano ali uničeno lastnino pa po dogovoru z razrednikom in starši popravijo ali nadomestijo z novo.

·        Če učenec namerno poškoduje šolsko lastnino, stroške popravila krijejo starši.

1.2 Pravila obnašanja pri pouku

 

·        Ob prihodu v razred pozdravimo.

·        Učenci v učilnici mirno počakajo na učitelja.

·        Ko učitelj vstopi v razred, učenci vstanejo, se umirijo, pozdravijo, nato se pouk nemoteno začne. Pozdravijo se tudi  ob koncu šolske ure oz. pouka. V primeru, da kdo med šolsko uro vstopi v razred, učenci 2. in 3. triade vstanejo.

·        Učenci prihajajo k šolskim uram točno.

·        Med poukom učenci zbrano poslušajo učiteljevo razlago, aktivno sodelujejo, si zapisujejo učno snov.

·        K pouku redno prinašanje šolske potrebščine, športno opremo.

·        V primeru izostanka od pouka si prepišejo učno snov učno snov, za učence nižjih razredov za to poskrbijo starši po navodilih učitelja. Za druge oblike vzgojno izobraževalnega dela  (kulturni, naravoslovni in športni dnevi …) veljajo dogovori med učenci in strokovnimi delavci šole.

·        Učenci ob koncu učne ure učilnico pospravijo in jo zapustijo, ko jim to dovoli učitelj.

·        Če učenec zamudi k pouku, potrka, tiho vstopi, se opraviči učitelju in pojasni zamudo. Vsako zamujanje  k pouku se zabeleži v dnevniku, učitelj ali razrednik označi opravičenost oz neopravičenost zamude. To ne velja za  učence, ki so za izostanek vnaprej dogovorjeni z razrednikom ali drugim strokovnim delavcem.

·        Med poukom brez dovoljenja učitelja učenci ne smejo zapustiti učilnice, igrišča ali drugih prostorov, kjer se izvaja vzgojno izobraževalni program.

·        Razrednik določi vsak teden dva učenca, ki opravljata  naloge reditelja (sporočata  imena odsotnih učencev učitelju, pripravita  učne pripomočke po navodilu učitelja, skrbita  za urejenost učilnice …)

·        Prednost pri menjavi učilnice imajo tisti, ki izstopajo iz prostora. Prihajajoči počakajo ( velja za vstop v šolo, učilnico).

·        Med poukom učenci ne klepetajo, ne motijo sošolcev in učitelja. Za besedo prosijo z dvigom roke.

·        Med poukom učenci praviloma ne odhajajo iz učilnic, učilnico zapustijo po zvonjenju oziroma dovoljenju učitelja.

 

1.3 Pravila obnašanja v odmorih

 

·        Med odmori so učenci od 1. do 5. razreda praviloma v svojih učilnicah.

·        Učenci se med odmori ne zadržujejo na hodnikih ali pri mizi dežurnega učenca.

·        Pet minutni odmori so namenjeni zamenjavi učilnic in pripravi na pouk.

·        Po hodniku in stopnicah hodimo po desni strani, hodimo mirno in pazimo drug na drugega.

·        Na neprimerno vedenje učenci takoj opozorijo učitelja ali drugega delavca šole.

·        Učenci med odmori brez dovoljenja učitelja ne zapuščajo šole.

1.4 Pravila obnašanja v šolski knjižnici 

 

Šolska knjižnica je osrednje kulturno, izobraževalno in informacijsko središče šole. Je poseben prostor z zakladi znanja.

Šolska knjižnica se s svojim gradivom in dejavnostjo vključuje v vsa področja izobraževalnega dela na šoli kot podpora ciljem teh področij.

 

·        V šolski knjižnici si učenci tiho izbirajo knjige.

·        Ne smejo motiti drugih obiskovalcev knjižnice.

·        Pogovarjajo se lahko lepo, ne preglasno.

·        V knjižnici lahko berejo knjige, pišejo naloge ali referate, se učijo, najdejo svoj mir za razmišljanje…

·        Z branjem si bogatijo besedni zaklad.

·        Ne tekajo po knjižnici, se ne lovijo, ne pijejo in ne jedo med knjigami.

·        V knjižnici ne govorijo grdih besed in se ne pretepajo.

·        Prav tako pazijo, da ne uničujejo knjig in revij.

·        Učenci v knjižnici ne uporabljajo mobilnega telefona.

·        Iz mlajših se ne norčujejo, lahko pa jim pomagajo.

·        Ko zapuščajo knjižnico, pospravijo za seboj pisala in zvezke.

·        Obnašajo se lepo in kulturno.

·        V knjižnico je treba priti v copatih, brez bunde ali plašča in brez dežnika.

·        Za izposojene knjige je bralec odgovoren in jih vrne v enakem stanju, kot jih je prejel.

·        Vsi uporabniki knjižničnega gradiva morajo z izposojenim gradivom lepo ravnati.

·         Pisanje po knjigah, podčrtavanje, barvanje, vihanje strani in izrezovanje iz knjig, so dejanja, ki jih ne počnemo.

·        Če uporabnik knjige poškoduje ali izgubi, se s knjižničarko dogovori za nakup nove knjige.

·        Kdor ne bo upošteval navedenih pravil, bo moral zapustiti knjižnico.

·        Zaradi neprimernega vedenja in odnosa do knjig in kljub večkratnemu opozarjanju knjižničarke, se učencu prepove obisk knjižnice za 14 dni

·        Uporabniki knjižnice se v knjižnici obnašajo tako, da s svojim vedenjem pokažejo kulturen odnos do okolja, drugih učencev in učiteljev ter knjižničarke. Tako v šolski knjižnici ne bodo nikogar motili.

 

1.5 Pravila obnašanja pri športni vzgoji

·        Športna oprema: kratke hlače, kratka majica (namenjena samo za športno vzgojo) in  čisti športni copati.

·        V primeru, da učenec nima športne opreme, o njegovem sodelovanju odloča učitelj. V primeru, da učenec trikrat nima športne opreme, učitelj obvesti starše in razrednika.

·        V dvorano vstopamo samo v šolskih copatih ali pa v čistih športnih copatih.

·        V garderobah se preoblečemo, pustimo tam torbe in ostala oblačila ter počakamo, da pride učitelj.

·        Ob prihodu v telovadnico pozdravimo, se postavimo v vrsto in poslušamo navodila.

·        Na stranišče pojdite v odmoru.

·        Dvorane ne zapuščamo brez dovoljenja učitelja.

·        Nakit, denar, mobitele in ročne ure odložite na za to namenjen prostor. 

·        Če ste poškodovani ali ste bili bolni, prinesite opravičilo staršev ali zdravnika in ga oddajte pred uro športne vzgoje.

·        Učenec, ki ne telovadi, vseeno aktivno sodeluje pri pouku v okviru svojih zmožnosti.

·        Športna oprema je dragocena, zato skrbimo, da se ne uniči, poškoduje ali izgubi.

·        Preklinjanje in komentiranje sojenja ne sodi k pouku športne vzgoje. Spoštujmo kulturo dialoga. 

·        Med učiteljevo razlago morajo žoge mirovati. Takrat se tudi ne pogovarjamo.

·        Pri pouku aktivno sodelujemo. Če česa ne razumeš, se obrni na učitelja. Z veseljem ti bo pomagal.

·        Ko končaš pouk športne vzgoje, pospravi za seboj (žoge v košare in rekvizite na svoja mesta).

·        Bodimo vestni in pošteni pri ogrevanju, saj je ogrevanje nujno za pripravo telesa na napor. V nasprotnem primeru lahko pride do poškodb.

·        O vsaki poškodbi oziroma slabem počutju nemudoma obvesti učitelja.

·        Hrana, pijača in žvečilni gumi ne sodijo v dvorano!

·        Želimo, da od pouka športne vzgoje vedno odidete veseli in dobre volje!

 

Vedno in povsod spoštujemo Fair play načela:

-          Sodelujem, ker uživam v športu in vem, da zmaga ni vse!

-          Trudim se po svojih najboljših močeh!

-          Spoštujem svoje tekmece, saj brez njih ni športa!

-          Igram v skladu s pravili igre in v duhu fair playa!

-          Izogibam se prepiru in pretepu!

-          S svojimi dejanji ne ogrožam tekmecev!

-          Pohvalim dobre poteze vseh sodelujočih!

-          Priznam svoje napake!

-          Dostojno se obnašam tako ob zmagi kot ob porazu!

-          Po zmagi ali porazu se rokujem s tekmecem!

-          Pazim kako se izražam!

-          Spoštujem odločitve trenerjev, sodnikov in organizatorjev!

-          Zabavam se - šport je igra!

-          Športniki smo prijatelji!

-          Obsojam uporabo nedovoljenih poživil!

-          Varujem čisto in naravno okolje!

-          Širim ideje fair  playa tudi na drugih področjih svojega življenja

1.6 Pravila obnašanja v jedilnici

 

·        Šolska prehrana se pripravlja v šolski kuhinji. Vstop v prostore kuhinje je dovoljen samo kuharjem in vodji šolske prehrane. Vodja šolske prehrane lahko izjemoma dovoli vstop v kuhinjo tudi ostalim delavcem šole, ki skrbijo za vzdrževanje opreme.

·        Za učence se v šolski kuhinji pripravlja zajtrk, malica in kosilo.

·        Učenci malicajo v jedilnici.

·        Pred odmorom za malico pustijo učenci šolske torbe v učilnici, v kateri so zaključili pouk. Učence v jedilnico pospremi učitelj, pri katerem so bili prejšnjo uro.

·        Učenci si pred malico umijejo roke.

·        Po malici za sabo počistijo.

·        Jedilnico pregledata dežurna učenca.

·        V jedilnici se učenci vedejo kulturno. Hrano jedo sede, pogovarjajo se tiho. Za seboj obvezno pospravijo.

·        Učenci, ki ne jedo kosila v šoli, se ne zadržujejo v jedilnici.

 

1.7 Skrb za čisto in urejeno okolje

 

·        Odpadke mečemo v koše za smeti, papir v posebne koše za papir. Kabineti in učilnice morajo biti vedno čisti. Za to skrbijo učenci, učitelji in drugi delavci šole.

·         Pazimo na šolsko lastnino.

·        Skrbimo za higieno v sanitarijah in drugih prostorih šole.

·        S papirjem, vodo in elektriko ravnamo čim bolj varčno.

·        Vsi učenci in delavci šole skrbimo za red in čistočo v šoli in okolici šole.

2. DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV

 

·        spoštuje pravila hišnega in šolskega reda

·        spoštuje pravice drugih učencev in delavcev šole ter ima spoštljiv in strpen odnos do individualnosti, etnične pripadnosti, veroizpovedi, rase in spola drugih učencev in delavcev šole

·         v šoli in izven šole skrbi lastno zdravje in varnost ter ne ogroža zdravja in varnosti drugih učencev in delavcev šole

·        varuje in odgovorno ravna s premoženjem šole ter lastnino  učencev in delavcev šole ter le-te ne poškoduje namerno.

·        da redno in točno obiskujejo pouk in druge vzgojno izobraževalne dejavnosti, ki jih organizira šola

·        izpolnjujejo svoje učne in druge šolske obveznosti

·        učencev in delavcev šole ne ovira in ne moti pri delu

·        sodeluje pri oblikovanju pravil razredne skupnosti in jih tudi upošteva

 

3. VARNOST UČENCEV

Šola mora skrbeti za varnost učencev. S tem namenom izvajamo naslednje aktivnosti:

 

·        zagotavljamo varnost v šolskem prostoru ( v poslopju šole in njeni okolici ) v skladu z veljavnimi normativi in standardi.

·        varujemo in nadziramo vstopanje v šolo.

·        zagotavljamo jutranje varstvo.

·        prepovedujemo zapuščanje šolskega prostora v času pouka ( odhajanje v trgovino…).

·        učenci v podaljšanem bivanju gredo domov v spremstvu staršev oz. skrbnikov ( sami le s pisnim dovoljenjem staršev).

·        skrbno načrtujemo vse oblike vzgojno izobraževalnega procesa, še posebej pa vse oblike dni dejavnosti   šola v naravi, tečaj plavanja, športne dejavnosti, naravoslovni, tehnični dnevi…  ) organiziramo v skladu z učnimi načrti in zagotavljamo ustrezno število spremljevalcev.

·        Skrbimo za ustrezno požarno varnost

·        za preprečevanje nasilja na šoli delujemo preventivno z različnimi predavanji za učence in starše, hkrati pa skrbno obravnavamo vsako obliko nasilja, ki se pojavi, jo  evidentiramo in primerno ukrepamo.

·        izvajamo različne dejavnosti z namenom, da varujemo učence pred nadlegovanjem, trpinčenjem, namernim poniževanjem, diskriminacijo in nagovarjanjem k neetičnim dejanjem.

 

4. OPRAVIČEVANJE ODSOTNOSTI

 

Starši morajo najkasneje v petih dneh po izostanku učenca razredniku sporočiti vzrok izostanka. Najkasneje v petih dneh po prihodu učenca v šolo morajo starši posredovati pisno ali ustno opravičilo razredniku. Če razrednik dvomi v verodostojnost opravičila, lahko zahteva uradno zdravniško potrdilo o opravičenosti izostanka od pouka.

Če učenec izostane več kot pet dni, starši pa razredniku niso sporočili vzroka izostanka, razrednik o izostanku učenca obvesti starše.

 

Starši lahko vnaprej napovedo strnjeno ali v več delih trajajočo odsotnost od pouka

največ pet dni v letu ( tako imenovani dopust).Priporočamo, da se pred zaključkom šolskega leta starši pred napovedjo dopusta posvetujejo z razrednikom o tem, ali ima učenec vse ocene za zaključek ocene.

Če želijo starši izkoristiti za otroka več kot pet dni dopusta, morajo napisati prošnjo, s katero se osebno obrnejo na ravnatelj. Če je otrok odsoten od pouka, mora sam poskrbeti za manjkajočo snov (jo prepisati).

 

Učenec je lahko iz zdravstvenih razlogov oproščen sodelovanja pri določenih urah pouka in drugih dejavnostih šole, če starši predložijo razredniku mnenje in navodilo zdravstvene službe. Učenec je prisoten pri pouku in opravlja vse zadolžitve, ki jih zmore in ne ogrožajo njegovega zdravja.

 

O odsotnosti zaradi sodelovanja pri športnih, kulturnih in drugih tekmovanjih in srečanjih, na katerih učenci sodelujejo v imenu šole, razrednik obvesti starše. Navedene odsotnosti so opravičene.  Učitelj ali drug delavec, ki pripravlja tekmovanje ali srečanje učencev, o udeležbi in odsotnosti učencev obvesti razrednika najkasneje tri dni pred tem, ko učenci gredo na srečanje ali tekmovanje. Odsotnost učenca pri posamezni uri oziroma drugi dejavnosti dovoli učitelj, ki vodi to uro oziroma dejavnost in o tem obvesti razrednika. Kadar potekajo omenjene aktivnosti popoldne, so učenci prisotni pri pouku   Naslednji dan so opravičeni spraševanja in preverjanja domače naloge. Če se udeležijo tekmovanja iz učne snovi, so na dan tekmovanja oproščeni ustnega preverjanja znanja.

 

Za neopravičen izostanek se šteje neopravičena odsotnost učenca pri pouku in dejavnostih obveznega programa.Razrednik o učenčevih neopravičenih izostankih obvesti starše.

 

V izjemnih primerih in po proučitvi vseh okoliščin lahko ravnatelj v sodelovanju z razrednikom in svetovalno službo odloči, da se izostanek ne bo obravnaval kot neopravičeni izostanek, če oceni, da je vzrok izostanka take narave, da učenec potrebuje pomoč oziroma svetovanje.

5. ORGANIZIRANOST UČENCEV

 

Oddelčna skupnost je temeljna oblika organiziranosti učencev enega oddelka. Učenci pri urah oddelčne skupnosti skupaj z razrednikom obravnavajo posamezna vprašanja iz življenja in dela svoje skupnosti in šole ter oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in razreševanje problemov:

·        sodelujejo pri oblikovanju vzgojnega načrta šole in pravilih šolskega reda ter izvajajo sprejete dogovore

·        obravnavajo učni uspeh  v oddelku

·        organizirajo medsebojno pomoč pri učenju in pomoč sošolcem v različnih težavah

·        obravnavajo kršitve in predlagajo načine ukrepanja

·        oblikujejo predloge za pohvale, priznanja in nagrade učencem v oddelčni skupnosti

·        organizirajo dežurstva učencev

·        organizirajo različne akcije, prireditve, srečanja s starši

·        opravljajo druge naloge, za katere se dogovorijo.

 

V oddelčni skupnosti razrednik določi dežurnega učenca, ki opravlja svoje delo en teden in ima sledeče naloge:

 

·        poskrbi, da je učilnica, kabinet ali prostor, v katerem učenci delajo, vedno čist in pospravljen

·        ob začetku učne ure pove učitelju, kdo manjka

·        po končani uri počisti tablo in uredi učilnico

·        v odmorih pazi, da ne pride do poškodb šolskega inventarja in odtujitve lastnine

·        razredniku ali učitelju poroča o morebitnih nepravilnostih ali poškodbah šolskega inventarja

·        opravlja druge naloge, za katere ga pooblasti oddelčna skupnost ali razrednik

 

Oddelčne skupnosti skrbijo za osnovno urejenost učilnic. Vsako okvaro ali poškodbo v učilnici sproti prijavijo razredniku ali učitelju, ki izvaja pouk. Razrednik ali učitelj poskušata najti povzročitelja škode in ugotoviti njegovo krivdo. Če kdo namerno, zaradi nepazljivosti, malomarnosti ter razposajenosti poškoduje inventar in opremo, mora škodo poravnati. Če oddelčna skupnost krivca ne odkrije ali prikriva, se morajo učenci pogovoriti o skupni poravnavi škode.

Oddelčna skupnost se preko svojih predstavnikov povezuje v skupnost učencev šole. Učenci oddelčne skupnosti izberejo dva predstavnika v skupnost učencev šole. Le- ta pod vodstvom mentorja opravlja različne dejavnosti za izboljšanje medsebojnih odnosov, zmanjšanja nasilja med učenci, organizira solidarne in humanitarne akcije…

Šolski parlament je izvršilni organ skupnosti učencev šole. Sestavljajo ga učenci, ki jih izvoli skupnost učencev šole. Število predstavnikov se določi glede na število oddelkov v šoli. Šolski parlament skliče ravnatelj ali mentor skupnosti učencev šole.

6. ZDRAVSTVENO VARSTVO UČENCEV

 

Osnovna šola sodeluje z zdravstvenimi zavodi pri izvajanju zdravstvenega varstva učencev, zlasti pri izvedbi obveznih zdravniških pregledov za otroke, vpisane v 1. razred, in rednih sistematičnih zdravstvenih pregledih v času šolanja.

 

Zdravstveni zavodi izvajajo preventivno ter zdravstveno varstvo in cepljenje učencev, izvajajo obvezne zdravniške preglede v prvem, tretjem, šestem in osmem razredu. Zobozdravstveni zavod izvaja preventivne preglede zob enkrat letno v vsakem razredu.

 

Če učenec odkloni sodelovanje pri predpisanem zdravstvenem pregledu, razrednik o tem obvesti starše učenca.

 

Šola skrbi za psihofizično zdravje otrok z ustreznimi pogoji in dobrim vzdušjem, skrbi, da so prostori, v katerih se izvaja pouk, čisti, prezračeni, primerno osvetljeni in ogrevani

V okviru rednega pouka, razrednih ur ter izbirnih predmetov delavci šole poučujejo in osveščajo učence o zdravem načinu življenja, o pomembnosti fizične aktivnosti, o načinih zdravega prehranjevanja, škodljivostih in posledicah kajenja,pitja alkoholnih pijač, uživanja drog.

Šola osvešča učence o zdravem načinu življenja. Učence in starše seznanja o načinih iskanja ustrezne pomoči v primerih spolnega nadlegovanja in zlorabe ter nasilja v družini. V ta namen organizira  predavanja in različne aktivnosti pri pouku in drugih dejavnostih šole.

V primeru nezgode učenca v šoli prisotni strokovni delavec poskrbi za ustrezno pomoč učencu in takoj obvesti starše, šolsko svetovalno službo ali vodstvo. V primeru zahtevnejše poškodbe lahko do prihoda nujne zdravniške pomoči prvo pomoč nudi strokovni delavec.

Če je potrebna zdravniška pomoč, otroka praviloma k zdravniku odpeljejo starši, v nujnih primerih pokličemo reševalno vozilo.

 

Ob vsaki poškodbi učenca, ki je nastala v šoli ali pri šolskih dejavnostih zunaj šole, učitelj, mentor dejavnosti oziroma drugi prisotni delavec šole napiše zapisnik.

 

7. VZGOJNI UKREPI ZA KRŠITEV PRAVIL

 

( za učence nimajo trajnih posledic)

 

Če učenec ne izpolnjuje svojih dolžnosti in obveznosti, ponavlja kršitve in hujše krši pravila.

 

 

Oblike vzgojnih ukrepov:

 

 

Postopki za preprečevanje motenj pouka:

 

8. VZGOJNI OPOMIN

 

Vzgojni opomin se izreče, kadar so izčrpana vsa pedagoška sredstva, ki so zapisana v Vzgojnem načrtu šole.

Vrste in postopki izrekanj vzgojnih opominov so določeni s Pravilnikom o vzgojnih opominih ( UL RS,76/2008 ).

Ob izreku vzgojnega opomina je potrebno z učencem izvajati usmerjene individualizirane proaktivne in druge dejavnosti, po potrebi tudi sodelovanje

zunanjih institucij (svetovalni center, center za socialno delo….)

 

Skrajne posledice vzgojnih opominov so lahko:

 

 

V skrajnem primeru je posledica vzgojnih opominov prešolanje učenca brez soglasja staršev. Odločitev o prešolanju mora biti podprta s strokovnimi mnenji sodelujočih institucij.

 

 

 

 

 

Pripravil tim za izdelavo pravil šolskega reda.