Osnovna
šola Cirkulane – Zavrč
Cirkulane
57
Cirkulane
PRAVILA ŠOLSKEGA
REDA
1. PRAVILA OBNAŠANJA IN RAVNANJA
1.2 Pravila obnašanja pri pouku
1.3 Pravila obnašanja v odmorih
1.4 Pravila obnašanja v šolski knjižnici
1.5 Pravila obnašanja pri športni vzgoji
1.6 Pravila obnašanja v jedilnici
1.7 Skrb za čisto in urejeno okolje
2. DOLŽNOSTI IN ODGOVORNOSTI UČENCEV
6. ZDRAVSTVENO VARSTVO UČENCEV
7. VZGOJNI UKREPI ZA KRŠITEV PRAVIL
PRAVILA ŠOLSKEGA REDA
·
Smo spoštljivi in strpni do drugih.
·
Spore rešujemo na miren način.
·
Upoštevamo navodila učiteljev in
drugih delavcev šole.
·
Spoštujemo
pravice učencev in vseh delavcev šole.
·
Za nasilje ni opravičila. Vsako
besedno in telesno nasilje je groba kršitev pravic vsakega posameznika. Če
pride do nasilnega vedenja, učenci poiščejo pomoč pri učitelju, razredniku,
svetovalni službi, pri vodstvu šole in skupaj poiščejo ustrezno rešitev. O
nasilnem vedenju in posledicah morajo biti seznanjeni starši, ki pomagajo pri
reševanju nastale situacije.
·
Kajenje, uživanje alkohola in
drugih drog je prepovedano. V primeru kršitve tega pravila učitelj obvesti
svetovalno službo, ta pa starše. Če se starši ne odzovejo, obvestimo Center za
socialno delo v Ptuju oz. policijo.
·
Učenci se med seboj poimenujemo z osebnimi imeni, ne s
priimki, raznimi vzdevki. Enako velja tudi za učitelja v odnosu do učencev in
sodelavcev. Zaposlene učenci naslavljajo z učitelj/ica. Učenci delavce šole
vikajo.
·
Učenci prihajajo k pouku pripravljeni (šolske potrebščine,
domače naloge). Če učenec zamudi, dobi neopravičeno uro. Izjemoma če zamudi pet
minut zaradi opravičljivih razlogov, se zamuda opraviči. Če učitelja ali
drugega strokovnega delavca več kot pet minut ni v razredu, učenci o tem
obvestijo vodstvo šole.
·
V šoli učenci hodijo umirjeno, ne tekajo.
·
Učenci so v šolskih prostorih obuti v šolske copate ( ne v
športne copate ).
·
Mobitelov in ostalih elektronski naprav učenci ne prinašajo v
šolo. Če jih učenec uporabi, mu jih učitelj odvzame in o tem obvesti starše.
·
V šoli v naravi sme učenec uporabljati mobitel z upoštevanjem
dogovorjenih pravil.
·
Starši, ki spremljajo otroka v šolo (prva triada), ga
pospremijo do garderobe. Ob prihodu po otroka starši otroka počakajo pred
razredom.
·
Učenci in zaposleni prihajajo v šolo čisti, urejeni, primerno
oblečeni in obuti.
·
V šolo učenci ne prinašajo vrednih predmetov, nevarnih igrač,
denarja.
·
Učenci skrbijo za svojo in šolsko lastnino ter za lastnino
drugih. Drug drugemu ne skrivajo, ne odtujujejo in ne uničujejo lastnine.
Skrito ali odtujeno lastnino vrnejo, poškodovano ali uničeno lastnino pa po
dogovoru z razrednikom in starši popravijo ali nadomestijo z novo.
·
Če učenec namerno poškoduje šolsko lastnino, stroške
popravila krijejo starši.
·
Ob
prihodu v razred pozdravimo.
·
Učenci v
učilnici mirno počakajo na učitelja.
·
Ko učitelj vstopi v razred, učenci vstanejo,
se umirijo, pozdravijo, nato se pouk nemoteno začne. Pozdravijo se tudi ob koncu šolske ure oz. pouka. V primeru, da
kdo med šolsko uro vstopi v razred, učenci
·
Učenci
prihajajo k šolskim uram točno.
·
Med
poukom učenci zbrano poslušajo učiteljevo razlago, aktivno sodelujejo, si
zapisujejo učno snov.
·
K pouku
redno prinašanje šolske potrebščine, športno opremo.
·
V
primeru izostanka od pouka si prepišejo učno snov učno snov, za učence nižjih
razredov za to poskrbijo starši po navodilih učitelja. Za druge oblike vzgojno
izobraževalnega dela (kulturni,
naravoslovni in športni dnevi …) veljajo dogovori med učenci in strokovnimi
delavci šole.
·
Učenci
ob koncu učne ure učilnico pospravijo in jo zapustijo, ko jim to dovoli učitelj.
·
Če učenec zamudi k pouku, potrka,
tiho vstopi, se opraviči učitelju in pojasni zamudo. Vsako zamujanje k pouku se zabeleži v dnevniku, učitelj ali
razrednik označi opravičenost oz neopravičenost zamude. To ne velja za učence, ki so za izostanek vnaprej
dogovorjeni z razrednikom ali drugim strokovnim delavcem.
·
Med
poukom brez dovoljenja učitelja učenci ne smejo zapustiti učilnice, igrišča ali
drugih prostorov, kjer se izvaja vzgojno izobraževalni program.
·
Razrednik
določi vsak teden dva učenca, ki opravljata
naloge reditelja (sporočata imena
odsotnih učencev učitelju, pripravita
učne pripomočke po navodilu učitelja, skrbita za urejenost učilnice …)
·
Prednost pri menjavi učilnice imajo tisti, ki izstopajo iz
prostora. Prihajajoči počakajo ( velja za vstop v šolo, učilnico).
·
Med poukom učenci ne klepetajo, ne motijo sošolcev in
učitelja. Za besedo prosijo z dvigom roke.
·
Med poukom učenci praviloma ne
odhajajo iz učilnic, učilnico zapustijo po zvonjenju oziroma dovoljenju
učitelja.
·
Med
odmori so učenci od 1. do 5. razreda praviloma v svojih učilnicah.
·
Učenci se med odmori ne zadržujejo na hodnikih ali pri mizi
dežurnega učenca.
·
Pet minutni odmori so namenjeni
zamenjavi učilnic in pripravi na pouk.
·
Po hodniku in stopnicah hodimo
po desni strani, hodimo mirno in pazimo drug na drugega.
·
Na neprimerno vedenje učenci
takoj opozorijo učitelja ali drugega delavca šole.
·
Učenci med odmori
brez dovoljenja učitelja ne zapuščajo šole.
Šolska knjižnica je osrednje kulturno, izobraževalno
in informacijsko središče šole. Je poseben prostor z zakladi znanja.
Šolska knjižnica se s svojim gradivom in
dejavnostjo vključuje v vsa področja izobraževalnega dela na šoli kot podpora
ciljem teh področij.
·
V šolski knjižnici si učenci tiho izbirajo knjige.
·
Ne smejo motiti drugih obiskovalcev knjižnice.
·
Pogovarjajo se lahko lepo, ne preglasno.
·
V knjižnici lahko berejo knjige, pišejo naloge ali
referate, se učijo, najdejo svoj mir za razmišljanje…
·
Z branjem si bogatijo besedni zaklad.
·
Ne tekajo po knjižnici, se ne lovijo, ne pijejo in
ne jedo med knjigami.
·
V knjižnici ne govorijo grdih besed in se ne
pretepajo.
·
Prav tako pazijo, da ne uničujejo knjig in revij.
·
Učenci v knjižnici ne uporabljajo mobilnega
telefona.
·
Iz mlajših se ne norčujejo, lahko pa jim pomagajo.
·
Ko zapuščajo knjižnico, pospravijo za seboj pisala
in zvezke.
·
Obnašajo se lepo in kulturno.
·
V knjižnico je treba priti v copatih, brez bunde
ali plašča in brez dežnika.
·
Za izposojene knjige je bralec odgovoren in jih
vrne v enakem stanju, kot jih je prejel.
·
Vsi uporabniki knjižničnega gradiva morajo z
izposojenim gradivom lepo ravnati.
·
Pisanje po
knjigah, podčrtavanje, barvanje, vihanje strani in izrezovanje iz knjig, so
dejanja, ki jih ne počnemo.
·
Če uporabnik knjige poškoduje ali izgubi, se s
knjižničarko dogovori za nakup nove knjige.
·
Kdor ne bo upošteval navedenih pravil, bo moral
zapustiti knjižnico.
·
Zaradi neprimernega vedenja in odnosa do knjig in
kljub večkratnemu opozarjanju knjižničarke, se učencu prepove obisk knjižnice
za 14 dni
·
Uporabniki knjižnice se v knjižnici obnašajo tako,
da s svojim vedenjem pokažejo kulturen odnos do okolja, drugih učencev in
učiteljev ter knjižničarke. Tako v šolski knjižnici ne bodo nikogar motili.
·
Športna oprema: kratke hlače, kratka majica (namenjena samo
za športno vzgojo) in čisti športni copati.
·
V primeru, da učenec nima športne opreme, o
njegovem sodelovanju odloča učitelj. V primeru, da učenec trikrat nima športne
opreme, učitelj obvesti starše in razrednika.
·
V dvorano vstopamo samo v šolskih copatih ali pa v
čistih športnih copatih.
·
V garderobah se preoblečemo, pustimo tam torbe in
ostala oblačila ter počakamo, da pride učitelj.
·
Ob prihodu v telovadnico pozdravimo, se postavimo v
vrsto in poslušamo navodila.
·
Na stranišče pojdite v odmoru.
·
Dvorane ne zapuščamo brez dovoljenja učitelja.
·
Nakit, denar, mobitele in ročne ure odložite na za
to namenjen prostor.
·
Če ste poškodovani ali ste bili bolni, prinesite
opravičilo staršev ali zdravnika in ga oddajte pred uro športne vzgoje.
·
Učenec, ki ne telovadi, vseeno aktivno sodeluje pri
pouku v okviru svojih zmožnosti.
·
Športna oprema je dragocena, zato skrbimo, da se ne
uniči, poškoduje ali izgubi.
·
Preklinjanje in komentiranje sojenja ne sodi k
pouku športne vzgoje. Spoštujmo kulturo dialoga.
·
Med učiteljevo razlago morajo žoge mirovati. Takrat
se tudi ne pogovarjamo.
·
Pri pouku aktivno sodelujemo. Če česa ne razumeš,
se obrni na učitelja. Z veseljem ti bo pomagal.
·
Ko končaš pouk športne vzgoje, pospravi za seboj
(žoge v košare in rekvizite na svoja mesta).
·
Bodimo vestni in pošteni pri ogrevanju, saj je
ogrevanje nujno za pripravo telesa na napor. V nasprotnem primeru lahko pride
do poškodb.
·
O vsaki poškodbi oziroma slabem počutju nemudoma
obvesti učitelja.
·
Hrana, pijača in žvečilni gumi ne sodijo v dvorano!
·
Želimo, da od pouka športne vzgoje vedno odidete
veseli in dobre volje!
Vedno in povsod
spoštujemo Fair play načela:
-
Sodelujem, ker uživam v športu in vem, da zmaga ni
vse!
-
Trudim se po svojih najboljših močeh!
-
Spoštujem svoje tekmece, saj brez njih ni športa!
-
Igram v skladu s pravili igre in v duhu fair playa!
-
Izogibam se prepiru in pretepu!
-
S svojimi dejanji ne ogrožam tekmecev!
-
Pohvalim dobre poteze vseh sodelujočih!
-
Priznam svoje napake!
-
Dostojno se obnašam tako ob zmagi kot ob porazu!
-
Po zmagi ali porazu se rokujem s tekmecem!
-
Pazim kako se izražam!
-
Spoštujem odločitve trenerjev, sodnikov in
organizatorjev!
-
Zabavam se - šport je igra!
-
Športniki smo prijatelji!
-
Obsojam uporabo nedovoljenih poživil!
-
Varujem čisto in naravno okolje!
-
Širim ideje fair playa tudi na drugih področjih svojega
življenja
·
Šolska
prehrana se pripravlja v šolski kuhinji. Vstop v prostore kuhinje je dovoljen
samo kuharjem in vodji šolske prehrane. Vodja šolske prehrane lahko izjemoma
dovoli vstop v kuhinjo tudi ostalim delavcem šole, ki skrbijo za vzdrževanje
opreme.
·
Za
učence se v šolski kuhinji pripravlja zajtrk, malica in kosilo.
·
Učenci
malicajo v jedilnici.
·
Pred
odmorom za malico pustijo učenci šolske torbe v učilnici, v kateri so
zaključili pouk. Učence v jedilnico pospremi učitelj, pri katerem so bili
prejšnjo uro.
·
Učenci
si pred malico umijejo roke.
·
Po
malici za sabo počistijo.
·
Jedilnico
pregledata dežurna učenca.
·
V jedilnici se učenci vedejo kulturno. Hrano jedo sede,
pogovarjajo se tiho. Za seboj obvezno pospravijo.
·
Učenci, ki ne jedo kosila v šoli, se ne
zadržujejo v jedilnici.
·
Odpadke
mečemo v koše za smeti, papir v posebne koše za papir. Kabineti in učilnice
morajo biti vedno čisti. Za to skrbijo učenci, učitelji in drugi delavci šole.
·
Pazimo na šolsko lastnino.
·
Skrbimo
za higieno v sanitarijah in drugih prostorih šole.
·
S papirjem,
vodo in elektriko ravnamo čim bolj varčno.
·
Vsi
učenci in delavci šole skrbimo za red in čistočo v šoli in okolici šole.
·
spoštuje pravila hišnega in šolskega reda
·
spoštuje pravice drugih učencev in delavcev šole ter
ima spoštljiv in strpen odnos do individualnosti, etnične pripadnosti,
veroizpovedi, rase in spola drugih učencev in delavcev šole
·
v šoli in izven šole skrbi lastno zdravje in
varnost ter ne ogroža zdravja in varnosti drugih učencev in delavcev šole
·
varuje in odgovorno ravna s premoženjem šole ter
lastnino učencev in delavcev šole ter
le-te ne poškoduje namerno.
·
da redno in točno
obiskujejo pouk in druge vzgojno izobraževalne dejavnosti, ki jih organizira
šola
·
izpolnjujejo svoje učne
in druge šolske obveznosti
·
učencev in delavcev šole
ne ovira in ne moti pri delu
·
sodeluje pri oblikovanju
pravil razredne skupnosti in jih tudi upošteva
Šola
mora skrbeti za varnost učencev. S tem namenom izvajamo naslednje aktivnosti:
·
zagotavljamo varnost v
šolskem prostoru ( v poslopju šole in njeni okolici ) v skladu z veljavnimi
normativi in standardi.
·
varujemo in nadziramo
vstopanje v šolo.
·
zagotavljamo jutranje
varstvo.
·
prepovedujemo zapuščanje
šolskega prostora v času pouka ( odhajanje v trgovino…).
·
učenci v podaljšanem
bivanju gredo domov v spremstvu staršev oz. skrbnikov ( sami le s pisnim
dovoljenjem staršev).
·
skrbno načrtujemo vse
oblike vzgojno izobraževalnega procesa, še posebej pa vse oblike dni dejavnosti
šola v naravi, tečaj plavanja, športne
dejavnosti, naravoslovni, tehnični dnevi… ) organiziramo v skladu z učnimi načrti in
zagotavljamo ustrezno število spremljevalcev.
·
Skrbimo za ustrezno
požarno varnost
·
za preprečevanje nasilja
na šoli delujemo preventivno z različnimi predavanji za učence in starše,
hkrati pa skrbno obravnavamo vsako obliko nasilja, ki se pojavi, jo evidentiramo in primerno ukrepamo.
·
izvajamo različne dejavnosti z namenom, da
varujemo učence pred nadlegovanjem, trpinčenjem, namernim poniževanjem,
diskriminacijo in nagovarjanjem k neetičnim dejanjem.
Starši
morajo najkasneje v petih dneh po izostanku učenca razredniku sporočiti vzrok
izostanka. Najkasneje v petih dneh po prihodu učenca v šolo morajo starši
posredovati pisno ali ustno opravičilo razredniku. Če razrednik dvomi v
verodostojnost opravičila, lahko zahteva uradno zdravniško potrdilo o
opravičenosti izostanka od pouka.
Če
učenec izostane več kot pet dni, starši pa razredniku niso sporočili vzroka
izostanka, razrednik o izostanku učenca obvesti starše.
Starši
lahko vnaprej napovedo strnjeno ali v več delih trajajočo odsotnost od pouka
največ
pet dni v letu ( tako imenovani dopust).Priporočamo, da se pred zaključkom
šolskega leta starši pred napovedjo dopusta posvetujejo z razrednikom o tem,
ali ima učenec vse ocene za zaključek ocene.
Če
želijo starši izkoristiti za otroka več kot pet dni dopusta, morajo napisati
prošnjo, s katero se osebno obrnejo na ravnatelj. Če je otrok odsoten od pouka,
mora sam poskrbeti za manjkajočo snov (jo prepisati).
Učenec
je lahko iz zdravstvenih razlogov oproščen sodelovanja pri določenih urah pouka
in drugih dejavnostih šole, če starši predložijo razredniku mnenje in navodilo
zdravstvene službe. Učenec je prisoten pri pouku in opravlja vse zadolžitve, ki
jih zmore in ne ogrožajo njegovega zdravja.
O
odsotnosti zaradi sodelovanja pri športnih, kulturnih in drugih tekmovanjih in
srečanjih, na katerih učenci sodelujejo v imenu šole, razrednik obvesti starše.
Navedene odsotnosti so opravičene. Učitelj ali drug delavec, ki
pripravlja tekmovanje ali srečanje učencev, o udeležbi in odsotnosti učencev
obvesti razrednika najkasneje tri dni pred tem, ko učenci gredo na srečanje ali
tekmovanje. Odsotnost učenca pri posamezni uri oziroma drugi dejavnosti dovoli
učitelj, ki vodi to uro oziroma dejavnost in o tem obvesti razrednika. Kadar
potekajo omenjene aktivnosti popoldne, so učenci prisotni pri pouku Naslednji dan so opravičeni spraševanja in
preverjanja domače naloge. Če se udeležijo tekmovanja iz učne snovi, so na dan
tekmovanja oproščeni ustnega preverjanja znanja.
Za neopravičen
izostanek se šteje neopravičena odsotnost učenca pri pouku in dejavnostih
obveznega programa.Razrednik o učenčevih neopravičenih izostankih obvesti
starše.
V
izjemnih primerih in po proučitvi vseh okoliščin lahko ravnatelj v sodelovanju
z razrednikom in svetovalno službo odloči, da se izostanek ne bo obravnaval kot
neopravičeni izostanek, če oceni, da je vzrok izostanka take narave, da učenec
potrebuje pomoč oziroma svetovanje.
Oddelčna skupnost je temeljna oblika organiziranosti učencev enega
oddelka. Učenci pri urah oddelčne skupnosti skupaj z razrednikom obravnavajo
posamezna vprašanja iz življenja in dela svoje skupnosti in šole ter oblikujejo
predloge in pobude za boljše delo in razreševanje problemov:
·
sodelujejo pri oblikovanju vzgojnega načrta šole in
pravilih šolskega reda ter izvajajo sprejete dogovore
·
obravnavajo učni uspeh v oddelku
·
organizirajo medsebojno pomoč pri učenju in pomoč
sošolcem v različnih težavah
·
obravnavajo kršitve in predlagajo načine ukrepanja
·
oblikujejo predloge za pohvale, priznanja in
nagrade učencem v oddelčni skupnosti
·
organizirajo dežurstva učencev
·
organizirajo različne akcije, prireditve, srečanja
s starši
·
opravljajo druge naloge, za katere se dogovorijo.
V oddelčni skupnosti razrednik določi dežurnega učenca, ki opravlja
svoje delo en teden in ima sledeče naloge:
·
poskrbi, da je učilnica, kabinet ali prostor, v
katerem učenci delajo, vedno čist in pospravljen
·
ob začetku učne ure pove učitelju, kdo manjka
·
po končani uri počisti tablo in uredi učilnico
·
v odmorih pazi, da ne pride do poškodb šolskega
inventarja in odtujitve lastnine
·
razredniku ali učitelju poroča o morebitnih
nepravilnostih ali poškodbah šolskega inventarja
·
opravlja druge naloge, za katere ga pooblasti
oddelčna skupnost ali razrednik
Oddelčne skupnosti skrbijo za osnovno urejenost učilnic. Vsako okvaro
ali poškodbo v učilnici sproti prijavijo razredniku ali učitelju, ki izvaja
pouk. Razrednik ali učitelj poskušata najti povzročitelja škode in ugotoviti
njegovo krivdo. Če kdo namerno, zaradi nepazljivosti, malomarnosti ter
razposajenosti poškoduje inventar in opremo, mora škodo poravnati. Če oddelčna
skupnost krivca ne odkrije ali prikriva, se morajo učenci pogovoriti o skupni
poravnavi škode.
Oddelčna skupnost se preko svojih predstavnikov povezuje v skupnost
učencev šole. Učenci oddelčne skupnosti izberejo dva predstavnika v skupnost
učencev šole. Le- ta pod vodstvom mentorja opravlja različne dejavnosti za
izboljšanje medsebojnih odnosov, zmanjšanja nasilja med učenci, organizira
solidarne in humanitarne akcije…
Šolski parlament je
izvršilni organ skupnosti učencev šole. Sestavljajo ga učenci, ki jih izvoli
skupnost učencev šole. Število predstavnikov se določi glede na število
oddelkov v šoli. Šolski parlament skliče ravnatelj ali mentor skupnosti učencev
šole.
Osnovna
šola sodeluje z zdravstvenimi zavodi pri izvajanju zdravstvenega varstva
učencev, zlasti pri izvedbi obveznih zdravniških pregledov za otroke, vpisane v
1. razred, in rednih sistematičnih zdravstvenih pregledih v času šolanja.
Zdravstveni
zavodi izvajajo preventivno ter zdravstveno varstvo in cepljenje učencev,
izvajajo obvezne zdravniške preglede v prvem, tretjem, šestem in osmem razredu.
Zobozdravstveni zavod izvaja preventivne preglede zob enkrat letno v vsakem
razredu.
Če učenec odkloni
sodelovanje pri predpisanem zdravstvenem pregledu, razrednik o tem obvesti
starše učenca.
Šola
skrbi za psihofizično zdravje otrok z ustreznimi pogoji in dobrim vzdušjem,
skrbi, da so prostori, v katerih se izvaja pouk, čisti, prezračeni, primerno
osvetljeni in ogrevani
V
okviru rednega pouka, razrednih ur ter izbirnih predmetov delavci šole
poučujejo in osveščajo učence o zdravem načinu življenja, o pomembnosti fizične
aktivnosti, o načinih zdravega prehranjevanja, škodljivostih in posledicah
kajenja,pitja alkoholnih pijač, uživanja drog.
Šola
osvešča učence o zdravem načinu življenja. Učence in starše seznanja o načinih
iskanja ustrezne pomoči v primerih spolnega nadlegovanja in zlorabe ter nasilja
v družini. V ta namen organizira
predavanja in različne aktivnosti pri pouku in drugih dejavnostih šole.
V
primeru nezgode učenca v šoli prisotni strokovni delavec poskrbi za ustrezno
pomoč učencu in takoj obvesti starše, šolsko svetovalno službo ali vodstvo. V
primeru zahtevnejše poškodbe lahko do prihoda nujne zdravniške pomoči prvo
pomoč nudi strokovni delavec.
Če je
potrebna zdravniška pomoč, otroka praviloma k zdravniku odpeljejo starši, v
nujnih primerih pokličemo reševalno vozilo.
Ob
vsaki poškodbi učenca, ki je nastala v šoli ali pri šolskih dejavnostih zunaj
šole, učitelj, mentor dejavnosti oziroma drugi prisotni delavec šole napiše
zapisnik.
( za učence
nimajo trajnih posledic)
Če učenec ne izpolnjuje svojih dolžnosti in obveznosti, ponavlja kršitve
in hujše krši pravila.
Oblike vzgojnih ukrepov:
Postopki za preprečevanje motenj pouka:
Vzgojni opomin se izreče, kadar so izčrpana vsa
pedagoška sredstva, ki so zapisana v Vzgojnem načrtu šole.
Vrste in postopki izrekanj vzgojnih opominov so
določeni s Pravilnikom o vzgojnih opominih ( UL RS,76/2008 ).
Ob izreku vzgojnega opomina je potrebno z učencem
izvajati usmerjene individualizirane proaktivne in druge dejavnosti, po potrebi
tudi sodelovanje
zunanjih institucij (svetovalni center, center za
socialno delo….)
Skrajne posledice vzgojnih opominov so lahko:
V skrajnem primeru je posledica vzgojnih opominov prešolanje učenca brez
soglasja staršev. Odločitev o prešolanju mora biti podprta s strokovnimi mnenji
sodelujočih institucij.
Pripravil tim
za izdelavo pravil šolskega reda.