Blagovne znamke |
Modna industrija je sektor, ki se ukvarja s proizvodnjo oziroma nastajanjem mode, ter z njo povezanimi oblikovalci in prodajalci modnih oblačil. Če nebi bilo modne industrije nebi obstajala moda, kakor tudi blagovne znamke ne. Torej so modna industrija, moda in blagovne znamke tesno povezane. Njihovo delovanje je odvisno drugo od drugega. Danes nas moda spremlja povsod v življenju. Blagovne znamke pa so del mode, saj poznamo tudi modne blagovne znamke. Pri uravnoteženem pogledu na blagovno znamko sta zelo pomembna identiteta znamke in premoženje. Louis Vuitton je ena izmed najprepoznavnješih luksuznih blagovnih znamk. Obstaja že 157 let. Znana je po svojih ročno izdelanih usnjenih torbicah, katere krasi njihov logotip LV in znameniti monogram. Je blagovna znamka francoske družbe LVMH, ki je nastala leta 1987. Poleg Louis Vuittona so njena last še blagovne znamke: Dior, Givenchy, Kenzo, Möet&Chandon, Guerlain. Vrednost blagovne znamke se nahaja v samem imenu. Giorgio Armani. Dve besedi povesta vse. V težnji po večjih dobičkih so lastniki svetovnih imen zgodbo začeli deliti na več komplimentarnih linij. Prve linije kot so recimo »Roberto Cavalli«, so ostale pod strogim nadzorom kreatorja, naslednje linije »Cavalli Jeans« in »Class Cavalli« pa so šle v licenčno prodajo. Z delitvijo zgodbe so blagovne znamke razširile ponudbo in bleščeča imena so postala dostopna širši množici. Osnovna značilnost mode je nenehno spreminjaje. Trenutno ena najbolj in blagovnih znamk je npr. Burberry, obstaja pa cel spekter »večnih« imen kot so Hermes, Givency, Lanvin, Louis Vuitton, itd. Skupne značilnosti teh znamk so brezčasni dizajni, kvalitetni materiali, visoke cene ter ne-izpostavljanje.
|