Prva stran
 
Izberite področje, ki vas zanima:
   Kdo smo?
   Zgodovina ZOTKS
   Dejavnost ZOTKS
  
   Koledar prireditev
   Regionalni centri
   Publikacije
   Izobraževanje
   Arhiv
   English


7. festival računalništva, bo potekal v soboto, 7. aprila 2001, na Fakulteti za računalništvo in informatiko, v Ljubljani, Tržaška c. 25.


Dijake srednjih šol vabimo, da se Festivala udeležijo!


Razen že znanih disciplin smo letos dodali še nekaj novosti. Tako sestavljajo Festival naslednje discipline:
  1. Tekmovanje iz znanja računalništva

  2. Izbor najboljše spletne strani srednjih šol

    2.1. Tekmovanje v spletnih predstavitvah

  3. Tekmovanje v obvladovanju Unixa

  4. Tekmovanje v popularni igrici

  5. Tekmovanje programov.


Obveščanje o Festivalu in dogodkih povezanih z njim, bi radi v bodoče čim bolj avtomatizirali, zato prosimo, da izpolnite elektronsko prijavo.



1. Tekmovanje iz znanja računalništva


Tekmovanje bo organizirano na običajen način v treh težavnostnih skupinah:

  • prva, najlažja skupina je primerna skoraj za vsakogar, ki ima smisel za sistematično razmišljanje in nekaj (malo) izkušenj s programiranjem. Naloge so lahke in zahtevajo malo predznanja. Vsak tekmovalec dobi 4 naloge, za katere mora oddati pisno rešitev v dveh urah in pol.
  • Druga skupina je nekoliko zahtevnejša od prve. Naloge zahtevajo osnovno znanje programiranja, brez zahtevnejših prijemov. Vsak tekmovalec dobi 4 naloge, za katere mora oddati pisno rešitev v dveh urah in pol.
  • Tretja skupina je najzahtevnejša. Tekmovalci, morajo imeti izkušnje iz programiranja in algoritmov. Tokratno tekmovanje bo prvič potekalo na računalnikih po nekoliko prilagojenih pravilih, kot veljajo za ACM tekmovanja. Tekmovanje bo trajalo tri ure. Vsak tekmovalec bo dobil 5 nalog, reševal jih bo na računalniku v Turbo-Pascalu 7.0 ali Borland-C++ 3.1. Ko bo tekmovalec rešil nalogo, jo bo oddal komisiji, ki jo bo takoj preverila in o rezultatu obvestila tekmovalca. Če bo rešitev nepravilna, bo tekmovalec hkrati obveščen tudi o približnem razlogu za nepravilnost, ob tem pa bo dobil tudi nekaj kazenskih točk. Vrstni red tekmovalcev bo znan takoj po koncu tekmovanja.

Prva mesta v vsaki skupini bodo nagrajena. Najboljša tekmovalca (1. in 2. mesto) iz tretje skupine, bo nagradil generalni sponzor festivala Hermes Softlab z dvomesečno prakso v Silicijevi dolini v Kaliforniji.

Izpolnjeno prijavo za 25. državno tekmovanje iz računalništva pošljite najkasneje do 5. 3. 2001.



2. Izbor najboljše spletne strani srednjih šol


Tekmovanje bomo letos organizirali tretjič. Spletne strani, ki sodelujejo na tekmovanju, morajo biti dosegljive preko spletnega naslova. Predstavitev lahko vsebuje poljubno snov, predstavljeno s pomočjo načinov, ki jih omogoča spletna tehnologija (HTML, JavaScript, Java applet,...).
Prijave, ki naj vsebujejo ime šole, odgovorno osebo, avtorje in spletni (URL) naslov domače spletne strani, izpolnite
najkasneje do 5. 3. 2001.


2.1. Tekmovanje v spletnih predstavitvah


To tekmovanje razpisujemo prvič, cilj pa je vzpodbuditi izdelavo čim boljših spletnih predstavitev poljubnih tematik. Do 5. 3. 2001, izpolnite prijavnico. Tematika je načeloma poljubna, zaželeno pa je, da je tudi izobraževalne narave iz področij naravoslovja ali družboslovja. Primeri tematik so: predstavitev poglavij iz šolske snovi, predstavitev krajev, umetnikov, zgodovinskih dogodkov, tehnologij, ... skratka vsega, kar bi bilo zanimivo za širši krog ljudi. Ocenjevali bomo celovitost in informativnost opisa, grafičen izgled in tehnično dovršenost predstavitve.


Glavni kriteriji, ki jih bomo upoštevali pri ocenjevanju so:

  • uporabnost za čim širšo javnost (učenci, učitelji, bodoči učenci, naključni obiskovalci),
  • celovitost,
  • dostopnost informacij,
  • estetika, grafični izgled, tehnična dovršenost,
  • vsebina, informativnost,
  • transparentnost.


Sponzor tega dela tekmovanja je IBM Slovenija.






3. Tekmovanje v obvladovanju Unixa


Že tretjič po vrsti in zato tradicionalno bo potekalo tekmovanje iz obvladovanja operacijskega sistema Unix. Unix je vse bolj znan v različicah z imenom Linux ali GNU/Linux.
Tekmovalci imajo na voljo uro in pol za reševanje štirih nalog. Naloge so s področja uporabe regularnih izrazov, cevovodov v ukazni lupini in algoritmov, zapisanih v skriptnih jezikih. Ena od nalog pa zahteva okvirno poznavanje poglavitnih konceptov Unixa. Tekmovanje je primernoza tekmovalce vseh srednješolskih stopenj. Tekmovanje bo potekalo po zaključku ostalih tekmovanj iz računalništva in pred razglasitvijo rezultatov. Tekmovalci se nanj lahko prijavijo ne glede na to, ali na drugih tekmovanjih sodelujejo.

Na tekmovanju se sme uporabljati vsa računalniška literatura. Tekmovalci so vabljeni, da prinesejo priročnike priljubljenih orodij.

Tekmovanje bo letos prvič potekalo na računalnikih. Tekmovalci bodo svoje rešitve pripravili na računalnikih, testiranje rešitev pa bo prepuščeno testnemu okolju. Rešitve, ki bodo vzdržale največ preskusov, bodo dobile tudi največ točk.

Tekmovanje poteka v sodelovanju z Društvom slovenskih uporabnikov Linuxa -- Lugos. Vsi tekmovalci so nagrajeni z nagradami, pri čemer so glavne nagrade posebej bogate in vabljive. Več o tekmovanju je na voljo na društveni spletni strani http://www.lugos.si/delo/prog/tekm-unix-2001/
.

Prijavo pošljite najkasneje do 5. 3. 2001.



4. Tekmovanje v popularni igrici


Ta del tekmovanja je namenjen zabavi in sprostitvi po drugih tekmovanjih. Tekmovanje bo potekalo neposredno pred razglasitvijo uradnih rezultatov, v igri, ki je simulacija Formule-1: Grand-Prix-3. Na tekmovanju bo sodelovalo 32 ali 64 tekmovalcev. Tekmovanje bo potekalo v parih po turnirskem sistemu na izpadanje. Tekmovalcem bodo na razpolago t.i. "Force feedback" volani.


Do 5. marca 2001 izpolnite
prijave, prijava pa bo možna tudi na dan tekmovanja. Prednost bodo imeli tekmovalci, ki bodo tekmovali tudi v drugih disciplinah.


5. Tekmovanje programov


Po nekaj letih bomo spet ponovili tekmovanje programov. Točen opis naloge se nahaja na strani http://ai.ijs.si/MackaInMis/. Naloga tekmovalcev je, da do 1. 4. 2001 pošljejo po elektronski pošti rešitev, ki bo napisana po pravilih iz prej omenjene strani. Kratek opis naloge: vsak tekmovalec bo moral napisati dva podprograma, ki bosta simulirala obnašanje mačke in miši, ki se lovita po kvadratu. Na tekmovanju bo posamezna mačka zaporedoma lovila druge miši in posamezno miš bodo lovile druge mačke. Najboljša mačka bo seveda tista, ki bo najhitreje lovila miši in najboljša miš tista, ki bo najdlje bežala mačkam.


Računalniška olimpiada


13. računalniška olimpiada bo potekala od 14. do 21. julija 2001, v Tamperi na Finskem. Za udeležbo na olimpiadi se bo na osnovi doseženih rezultatov (najuspešnejši tekmovalci iz tekmovanja v znanju računalništva in avtorji najboljših raziskovalnih nalog) oblikovala širša ekipa za priprave. Udeleženci bodo izbrani po pripravah, internem tekmovanju in delu na poletni šoli.

 
 
 Na prejšnjo stran  Na vrh strani  Na naslednjo stran  
Domov    Na vrh strani    Iskanje    Pomoč   
 
Oblikovanje in vzdrževanje spletnih strani MT Splet