SLOVENSKI MREŽNI PROJEKTI

V slovenskem jeziku

 

 

 

S Smetkom po smeti

 

Projekt je namenjen učencem prve in druge  triade devetletke.

Projekt S Smetkom po smeti je ekološki projekt, ki ga vodi OŠ Franceta Prešerna v sodelovanju z Zavodom Mirk in Zavodom RS za šolstvo. Vključen je tudi v Pomladni dan v Evropi 2004.
Osnovni namen projekta ni le ozaveščanje mladih, ampak tudi poskus vnašati v pouk poleg znanja o okolju predvsem vzgojo o okolju in za okolje. S skupnimi napori in novimi zamislimi in pobudami, bomo pokazali, kako še bolj obogatiti pouk in obšolske dejavnosti. Učenci bodo s sodelovanjem gradili čustven in strokoven odnos do problema zbiranja in odlaganja smeti v okolju.Projekt ima namen povezati cilje okoljske vzogje pri pouku z dejavnostmi učencev med šolami v Sloveniji.
V kasnejši fazi pa mogoče celo z šolami v drugih državah Evrope.

Spletna stran projekta: http://www.o-fp.kr.edus.si/projekti/Smetko/index.asp

Koordinator. Suzana Geršak, suzana.gersak@guest.arnes.si

 

 

 

 

Beremo z Mačkom Murijem

 

Projekt je namenjen učencem od 1. do 4. razreda.

TEMA PROJEKTA
Vsi udeleženci bodo prebrali vsaj dve knjigi. Vsak sodelujoči razred si izbere najljubšo knjigo, ki jo potem predstavi partnerjem.

POTEK PROJEKTA
1. faza - V začetku, naj vse šole, ki mislijo sodelovati v projektu pošljejo informacijo na naslov suzana@mirk.si.
Prijave pošljite do 31. septembra 2003.

2. faza – Do 15. oktobra bomo določili dva razreda, ki bosta sodelovala.

3. faza - Ko vam bomo dodelili razrede - partnerje, naj vsak razred kupi mačka Murija, predstavi učence in šolo in pošlje predstavitve- partnerju in koordinatorju v skrajšani elektronski obliki. Mačka Murija ne pošiljajte partnerjem.
Rok za pošiljanje je 1. januar 2004.

4. faza – Na šoli naj se Muri vključi v dogajanje na temo projekta. Ideja je, da bi vsak učenec prebral vsaj dve knjigi. Učenci v razredu naj si izberejo svojo najljubšo knjigo v tem letu in jo analizirjo s pomočjo Murija (opišejo svoja občutja pri branju, dogajanje v knjigi, ilustrirjo dogajanja, na čim zanimivejši način predstavijo vsebino). Skupaj z Murijem naj to opišejo v obliki dnevnika ( v prvi osebi), ki bi ga ob koncu poslali partnerjem. Seveda lahko Muri opisuje tudi dogajanja ob branju knjige: Kje učenec živi, kakšne navade imajo doma ob branju knjig, lahko obišče knjižnico, sodeluje pri srečanju z različnimi pisatelji, pesniki, ilustratorji....... Lahko sestavi tudi TOP listo Murijevih najbolj branih knjig (tukaj je potrebna Murijeva anketa).
No nekaj idej sem natresla. Vem, da ste učitelji sila kreativni in da bodo Murijevi dnevniki pokazali, kaj vse se lahko naredi na temo o knjigah.Torej veselo na delo.
Vaše prijavnice z nestrpnostjo pričakujem.

5. faza – Pošiljanje mačjih dnevnikov šolam partnerjem in koordinatorju v skrajšani elektronski obliki– rok 10. maj 2004.

6. faza - Zaključek projekta. Zaželjeno bi bilo, da zaključek projekta naredite na šoli skupaj z vseni razredi, ki so na šoli v tem projektu sodelovali. Na zaključek lahko povabite predstavnike parnerjev in seveda koordinatorje projekta.

 

Spletna stran: http://www.o-fp.kr.edus.si/muri/index.asp

Koordinator: Suzana Geršak, suzana.gersak@guest.arnes.si