PROJEKTI |

Odpira se vprašanje, kakšna, katera dramatika, kakšen zapis,
scenarij za kronotopos, dialoški svet bi lahko bil, če sploh,
izhodišče za novo gledališče. Povsem razvidno je, da se po obdobju
dramatike absurda uveljavlja gledališče koncepta kot laboratorija
za usmeritve, o kakršnih smo govorili. Pojavijo se performansi in
happeningi in nazadnje gledališče plesnega izraza in podobe. Sam
mislim, da je, preprosto povedano, odpovedovanje besedi in
dramaturgiji, ki naj bi bila zgradba z nameni eshatološke narave,
povezano z nevero v možnost reprodukcije sveta iz idej, z odporom do
ideološkosti kot imanentni prezenci v simulakru sveta, kakršnega
proizvajajo znakovni sistemi, v ozadju katerih naj bi v resnici bila
nezavedna želja po vragsigavedi čem. Vendar mislim, da tudi gesta in
podoba nista nedolžni, saj v obeh iz brezna trenutkov in iz zenita
absolutne volje zeva in se hkrati podira beg pred alienacijo, v
katerem se polaščamo sveta z obrednimi umori, katerih sled vodi v
totalitarizem.
MED KRINKO IN OBRAZOM,
iz eseja
Kaspar v Samorogu, Žabah, Ljudožercih
str. 61 in 62 |
|
|
|
Katalog za projekt SVETLOBA
MATERNICE
(katalog v celoti) |
BESEDILO - PDF |
 |
|
|
|
Katarza,
očiščenje -krivde -, ki si jo nakopljemo, ko nesposobni, da bi
razumeli celoto sveta, obravnavamo njegove dele kot v sebi
zaključeno resnico, je lahko skupni vir sleherne ustvarjalnosti, v
kolikor jo razumemo tudi kot odgovornost. Ta naj bi, kot ena od
bistvenih notranjih napetosti, izhajala sicer iz vsebinske in
kompozicijske naravnanosti, a bila pri tem predvsem relativizacija
avtorja samega ter njegovih namenov, s tem pa poizkus izstopa iz
ideološkosti oziroma iz same sebi zadostne svetosti.
MED
KRINKO IN OBRAZOM,
iz eseja Barve v igralcu
str. 39 in 40 |
|
|
|
KATALOG
Apno, ogorki
(platnica ter str. 2, 4, 5, 8, 9, 10, 11) |
BESEDILO - PDF |
 |
|