Mag. Barbara Krajnc - igralka in pedagoginja dramske igre
Leta 1998 je diplomirala, leta 2002 pa magistrirala iz dramske igre in umetniške besede na AGRFT v Ljubljani. Na svoji karierni poti ustvarja tako na področju gledališča – sodeluje s Slovenskim mladinskim gledališčem, Slovenskim ljudskim gledališčem v Celju, Mestnim gledališče v Ljubljani, Studiem za raziskavo umetnosti igre in mnogimi drugimi – na področju sodobnega plesa, filma, radia in televizije ter virtualne umetnosti.
Na Dramski šoli Barice Blenkuš že od leta 2002 poučuje v programih Odrasli in Starejše osnovnošolci.
Namen izobraževalnega programa vidi v tem, da vključi ljudi v ustvarjalni proces, ter jim tako ponudi možnost, da se spoznajo z igralskimi orodji, scenskimi in prostorskimi elementi odrskega ustvarjanja ter načini izdelovanja prizorov, ki vodijo do končne oblike – predstave.
Svoje slušatelje skuša s pomočjo igralske tehnike naučiti sistematično obvladati in uporabljati svoj igralski inštrument – samega sebe. Delo na sebi, kot igralskem orodju pri slušateljih spodbuja skozi vaje relaksacije, zbranosti, čutnega in čustvenega spomina, akcij, predlaganih okoliščin, ustvarjalnih ovir in substitucij. Teži k temu, da bi vsak slušatelj v sebi prepoznal zmožnosti samostojnega ustvarjanja in tako razbil namišljene predstave igralskega poklica, ter ustaljene šablone igranja, ter spodbuja inovativnost in originalnost. Verjame, da ustvarjalno delo vsakega slušatelja pripelje do večjega zavedanja procesov, ki potekajo v njem samem in posledično v prepoznavanje le teh pri svojem igralskem partnerju, v skupini, pa tudi širše, v poklicnem življenju.
Pri slušateljih osnovnošolskih skupin skozi izobraževalni proces prebuja ustvarjalnost, spodbuja izgubo strahu pred javnim nastopanjem ter razvoj suverenosti v lastnih ustvarjalnih odločitvah.
Pri odraslih slušateljih pa poleg vsega že naštetega poseben poudarek daje vrednotenju njihovega lastnega igralskega dela in jih preko tega usmerja v prepoznavanje kvalitetnega ustvarjanja. Le-to je ključnega pomena tako za ustvarjalce, kot za gledalce dobrega gledališča.