



Pogon:
Pogoni v BMW X5 so
izboljšani z najmodernejšo tehnologijo BMWjev, saj se
je kot prvi proizvajalec na svetu odločil za uprabo varibalnega
sistema hlajenja motorja in generatorjev z vodnim hlajenjem v svojih
osemvaljnih motorjih (V8).
Z boljšim krmiljenjem odmičnih gredi VANOS in digitalno
elektroniko motorja so v BMW X5 visoke vrednosti navora in moči lahko
povezana z nizko porabo goriva.
Podvozje:
Podvozje je sestavljeno iz treh
zanesljivih sistemov:
- DSC s tem trenutno
najmodernejšim sistemom reguliranja stabilnosti DSC ostaja avtomobil tudi v kriznih
situacijah varno na cesti.
- HDC v primeru uporabe
avtomobila za vožnjo po strmem terenu sistem DSC dopolnjuje nadzor spusta HDC(Hill Descent Control), ki tudi v primeru snega ali blata
skrbi za varno vožnjo po hribu navzdol.
ADB-X v primeru vrtenja koles v prazno,
avtomatske diferecialne zavore ADB-X zagotavljajo
optimalen oprijem in sicer z individualnim posegom zaviranja
posameznega kolesa.
Varnost:
BMW
X5 se na pot v novi tržni segment ne
odpravlja le z izpiljeno tehnologijo in premišljenim voznim
udobjem, temveč tudi kot eno najvarnejših vozil vseh časov. Pod
kartico NCAP(PROGRAMOM ZA VREDNOTENJE
NOVIH AVTOMOBILOV)so defenirani
standardi za izvajanje testiranj, ki veljajo tako v EU,ZDA, kot na
Japonskem. Zaradi višjih hitrosti naleta so še
zahtevnejša od dosedanjih postopkov testiranj. BMW X5 JIH JE
OPRAVIL Z ODLIKO.