Šolska ekskurzija
- kamorkoli, samo da ni poučno
Šolske ekskurzije: cel dan tečne, za zabavo pa ostane samo večer, včasih
tudi noč. Dandanes poteka tridnevna ekskurzija tako, da vstaneš ob treh
ponoči, se voziš v tesnem in polnem avtobusu kakih pet do sedem ur, nakar
celi dan ne vidiš skoraj nič zanimivega, samo neke cerkve, grobišča, stavbe,
ki so že tako stare, da se kar rušijo, in seveda vse druge stvari, ki
so popolnoma nezanimive in dolgočasne. Zvečer, ko pa se pride v hotel,
da se osvežiš, se že gre na večerjo, potem pa profesorji pričakujejo,
da gremo kar ob desetih, enajstih spat. Naslednje jutro bi nas pa že ob
pol sedmih budili, da bi šli na zajtrk, pa spet ponovili enak program,
kot je bil prejšnji dan. Ne!
Ekskurzije bi morale biti zanimive. Saj kraji, ki jih izbere šola, niso
slabi, ampak program bi morali sestaviti dijaki, seveda že določan čas
v naprej, da bi šola lahko vse v miru organizirala. Na ekskurzije bi se
hodilo v znana mesta po celem svetu, naprimer Benetke, New York, Barcelono,
Berlin, Černobil. Na pot bi krenili že zvečer ob desetih, seveda s takšnimi
avtobusi, da bi vsak imel zase najmanj dva sedeža. Ko bi sredi noči prišli
do nastanitve, bi odložili potovalke in nahrbtnike, se malo "pozabavali"
in šli ob kakih šestih zjutraj spat. Spalo bi se do kosila, po potrebi
še dlje, po tem bi se pa šlo v kak zabaviščni park, na kakšne adrenalinske
vožnje, še rajši pa v kakšen "Biergarten" ali pa v najbližjo
gostilno. To pa zato, ker nihče od dijakov ne hodi rad, ker se nam preprosto
ne da! Vsak dan bi imeli v mestu nekaj ur prostega časa, da vidimo še
kake druge gostilne, po večerji, na katero bi lahko šli vse do polnoči,
bi se pa kar brez nadzora profesorjev podali po svoje. Take ekskurzije
bi trajale od enega do dveh tednov, ne pa kot zdaj uboge tri dni. Na ta
način bi se vsi imeli veliko lepše. Po ekskurziji bi poročanje profesrojev
bilo malo neresnično, seveda bi povedali in našteli vse zanimivosti, ki
jih nismo videli, in dijaki bi bili pohvaljeni za nenadlegovanje in živciranje
provesorjev.
Peace, BB
Opomba urednice strani:
dijak seveda ne razume ciljev strokovne ekskurzije ali pa ne razlikuje
maturantskega izleta preko agencij, ki spodbujajo žurke, od strokovnih
ekskurzij.
|