firstprevioushomenextlast


   3 od 5   
Matura 2002

V obeh programih je maturo opravljalo 183 dijakov. V spomladanskem roku je bil uspeh 97,3 %, to pomeni, da je 178 dijakov uspešno opravilo maturo. 5 dijakov je imelo popravne izpite, in sicer 3 dijaki iz enega predmeta in 2 dijaka iz dveh predmetov. Najboljši uspeh (od 30 - 34 točk) v gimnazijskem programu so dosegli:
Barbara Rupnik, maksimalno število točk
Matej Bovha, Blaž Hrastnik, Jasmina Staroveški, Korun Vesna, Balon Tina, Caglič Iztok, Korent Jasna, Hren Rok.
V programu predšolska vzgoja je na poklicni maturi Novak Tanja dosegla najvišji možen uspeh.

Barbara Rupnik, zlata maturantka na maturi 2002, zapisala po maturi ...
Ljudje smo v svojem življenju postavljeni pred mnoge prelomnice, ki usodno zaznamujejo naša življenja. V ključnem trenutku moramo zbrati pogum stopiti na pot, ki mnogokrat vodi v neznano. Matura je zagotovo eden takšnih dogodkov - le stežka bi namreč izbrskali dijaka, ki bi jo pričakoval z veseljem. Da naj bi bila matura zrelostni izpit čivkajo že vrabčki na strehah, slišati pa je tudi mnogo pripomb na račun usodnega vpliva mature na nadaljnjo poklicno, posredno pa tudi življenjsko pot. Mnogi menijo, da en sam preizkus ne zmore objektivno prikazati vsega znanja, ki se skriva v glavah četrtošolcev, vendar pa pri maturi še zdaleč ne gre zgolj za golo faktografsko znanje, ki ga dijaki štiri leta osvajajo v velikih količinah, ampak tudi za izkušnje, ki smo jih zbirali vse življenje. Vsak dogodek, pa naj bo na videz še tako nepomemben, oblikuje našo osebnost, usmerja naša dejanja in nenazadnje lahko odloči tudi o tem, ali bomo v usodnem trenutku sposobni zbrati pogum in vstopiti v učilnico, kjer bomo opravljali maturitetni preizkus. Prav zato je pomembno, da se v dijaških letih naučimo tudi živeti in ne le sedeti za knjigami. Iz tega razloga menim, da je matura zares izpit, ki preizkusi, ali premoremo dovolj zrelosti, da znamo oceniti pomembnost in prelomnost kontrolke, ki nedvomno bo spremenila naša življenja. Na vsaki maturitetni poli je zapisan latinski pregovor “Sciencia est potentia - V znanju je moč”. Vendar pa – če te moči ne znamo pravilno uporabiti, nam lahko prinese več škode kot resnične sreče.