|
 |
Zgodovina
je predmet, ki mu je v 7. razredu namenjenih 70 ur, to pomeni, da
imamo vsak teden na urniku 2 uri zgodovine.
V
začetku se bomo spoznali z zgodovino, kaj zgodovina je, kdo in
kako jo preučuje in kako jo delimo. Naučili se bomo tudi to, kako
v zgodovini štejemo leta.
Potem
se bomo s pomočjo domišljije preselili v svet Kremenčkovih, le da
bolj strokovno in poglobljeno. Spoznali bomo, kako so živeli
prazgodovinski ljudje po svetu v različnih prazgodovinskih dobah,
izvedeli zakaj in kdaj se je razvil govor, pa kako so odkrili
ogenj ali začeli izdelovati nakit. Ob koncu tematskega sklopa se
bomo seznanili še s prazgodovinskimi ostanki na Slovenskem.
Pot
nas bo potem zanesla v dežele starega vzhoda, kot jim tudi
pravijo. Preučili bomo življenje faraonov, Egipčanov, Izraelcev,
izvedeli vse o Hamurabiju in hieroglifih, pa tudi to, kaj so
delali Indijanci pred Kolumbovim potovanjem v Ameriko.
Preselili
se bomo v našo soseščino, izvedeli kdo je bil Zeus in kakšno vlogo
so v zgodovini igrali Grki in njihovi “nasledniki”
Rimljani. Preverili bomo vse o antičnih in današnjih olimpijskih
igrah, na koncu pa ugotavljali, kaj in kje v Sredozemlju še danes
priča o antični visoki kulturi.
Pogledali
bomo, zakaj srednjemu veku pravijo mračni, kaj so počele čarovnice
in kako so živeli graščaki, vitezi in princese. Odkrivali bomo
srednjeveška mesta, gradove in samostane, mimogrede pa še kaj o
križarskih vojnah in prevereli, če je roman Pod svobodnim soncem
tudi zgodovinsko pravilen.
Ob
koncu leta bomo “ustanovili” še prvo slovansko državo
na naših tleh – Karantanijo – in spoznali življenje na
našem prostoru in v sosednjih deželah v obdobju srednjega veka.
Ob
koncu leta bomo poslali na pot Kolumba, z njegovimi odkritji pa
nadaljevali v septembru.
Zgodovina
bo precej živahna, saj bomo poleg dela v učilnici nekaj snovi,
predvsem o srednjeveških gradovih, pa tudi o rimskih grobnicah in
srednjeveških mestih, spoznali kar na terenu, saj bomo obiskali
Predjamski grad, rimsko nekropolo, vsi pa smo že bili v Ljubljani.
Nekajkrat se bomo preselili tudi v računalniško učilnico, kjer
bomo s pomočjo najnovejših znanstvenih dosežkov pregledovali
najstarejše ostanke človekovega življenja na Zemlji.
|