90% – 100% =
5
80% – 89% = 4
65% – 79% = 3
50% – 64% = 2
0 % – 49% = 1
odlično
(5) |
Učenec govori in piše ustrezno
glede na nalogo, samostojno pripoveduje in piše; govori
tekoče. Uporablja bogato, raznoliko besedišče, ustrezno glede na
nalogo. Pravilno uporablja raznolike slovnične strukture. Povedi
ustrezno povezuje. Aktivno sodeluje pri pouku in izpolnjuje ostale
obveznosti (domače naloge, projekti, …).
|
prav
dobro (4) |
Učenec
govori in piše ustrezno glede na nalogo. Pripoveduje z malo
dodatnimi spodbudami, govori pretežno tekoče. Uporablja dokaj raznoliko
besedišče, občasno neustrezno. Večinoma pravilno uporablja
raznolike slovnične strukture; napake, ki se pojavljajo, so
manjše. Povedi večinoma ustrezno povezuje. Sodeluje pri pouku in
izpolnjuje ostale obveznosti (domače naloge, projekti, …). |
dobro (3) |
Učenec
govori in piše večinoma ustrezno. Potrebuje precej dodatnih
spodbud. Govori netekoče, s pogostimi in daljšimi premori.
Uporablja omejeno ali ponavljajoče se besedišče, večinoma
ustrezno in občasno neustrezno. Uporablja enostavne slovnične
strukture, s pogostimi manjšimi napakami, večje napake so
občasne. Povedi občasno povezuje neustrezno. Sodeluje pri pouku in
izpolnjuje ostale obveznosti (domače naloge, projekti, …). |
zadostno
(2) |
Učenec
govori in piše pogosto neustrezno. Potrebuje stalne dodatne
spodbude, govori netekoče, z motečimi premori. Uporablja skromno,
ponavljajoče se besedišče, ki je pogosto neustrezno, izgovorjava
je dostikrat napačna. Uporablja zelo enostavne slovnične strukture, s
pogostimi večjimi in manjšimi napakami. Povedi večinoma ne
povezuje. Sodeluje pri pouku in izpolnjuje ostale obveznosti
(domače naloge, projekti, …). |
nezadostno
(1) |
Učenec
govori in piše nerazumljivo, vsebina ne ustreza zahtevam naloge.
Uporablja zelo skromno in neustrezno besedišče. Napačno
uporablja osnovne slovnične strukture. Ne sodeluje pri pouku, pogosto
ne piše domačih nalog. Učenec pokaže premalo
komunikacije za pozitivno oceno.
|
|