Projektne naloge

           

           Projektne naloge so v  prvem letu učenja  preprostejše (napr.: Intervju s sošolcem, Moja družina, ….),       drugo in tretje leto  učenja pa že bolj zahtevne (napr. življenjepis znane osebe iz špansko govorečega sveta; krajše zgodbe; raziskovalno-projekten naloge na temo flamenko, bikoborbe, ….).

       Kriteriji za ocenjevanje projektnih nalog:

odlično (5)  
  • Naloga vsebinsko ustreza
  • Izdelek je nazoren, pregleden, čitljiv, lahko opremljen s slikami
  • Učenec uporabi več bolj zahtevnih stavčnih struktur
  • Besedišče je primerno in občasno nadpovprečno bogato
  • Osnovnih pravopisnih in slovničnih napak skoraj ni
prav dobro (4)
  • Naloga vsebinsko ustreza
  • Izdelek je nazoren, pregleden, čitljiv, lahko opremljen s slikam
  • Učenec uporabi nekaj bolj zahtevnih stavčnih struktur
  • Besedišče je ustrezno, dokaj bogato
  • Prisotne so občasne slovnične in pravopisne napake
 dobro (3)
  • Naloga je vsebinsko pomanjkljiva
  • Izdelek je slabo pregleden
  • Uporaba enostavnih stavkov
  • Besedišče je večinoma ustrezno, občasno gre za napačno rabo
  • Slovnične in pravopisne napake so pogostejše
zadostno (2)
  • Vsebina je nepopolna ali neprimerna naslovu
  • Izdelek je slabo pregleden
  • Uporaba izključno enostavnih stavkov
  • Besedišče je revno, večkrat neustrezno
  • Napak je sorazmerno veliko, vendar ne vplivajo bistveno na razumevanje besedila
nezadostno (1)
  • Učenec ne odda izdelka do roka ali pa je naloga dobesedno prepisana iz različnih virov (napr. interneta)
  • Učenec kljub pomoči učitelja ni zmožen napraviti izdelka
  • Vsebina je nepopolna ali ne ustreza naslovu
  • Izdelek je nepregleden
  • Učenec ne zna formulirati enostavnih stavkov
  • Besedišče je neustrezno
  • Napak je veliko in vplivajo na razumevanje besedila

      

                            na vrh  nazaj
Strani ureja: Zadnja sprememba:
Breda Ulčnik september 2009