Projektne naloge so v prvem letu
učenja preprostejše (napr.: Intervju s sošolcem,
Moja
družina, ….), drugo in tretje leto
učenja pa že bolj zahtevne (napr. življenjepis
znane osebe iz špansko govorečega sveta; krajše zgodbe;
raziskovalno-projekten naloge na temo flamenko, bikoborbe,
….).
Kriteriji za ocenjevanje projektnih
nalog:
odlično (5) |
- Naloga vsebinsko ustreza
- Izdelek je nazoren, pregleden,
čitljiv,
lahko opremljen s slikami
- Učenec uporabi več bolj zahtevnih
stavčnih struktur
- Besedišče je primerno in
občasno
nadpovprečno bogato
- Osnovnih pravopisnih in slovničnih
napak
skoraj ni
|
prav dobro (4) |
- Naloga vsebinsko ustreza
- Izdelek je nazoren, pregleden,
čitljiv,
lahko opremljen s slikam
- Učenec uporabi nekaj bolj zahtevnih
stavčnih struktur
- Besedišče je ustrezno, dokaj
bogato
- Prisotne
so občasne slovnične in pravopisne napake
|
dobro (3) |
- Naloga je vsebinsko pomanjkljiva
- Izdelek je slabo pregleden
- Uporaba enostavnih stavkov
- Besedišče je večinoma
ustrezno,
občasno gre za napačno rabo
- Slovnične in pravopisne napake so
pogostejše
|
zadostno (2) |
- Vsebina je nepopolna ali neprimerna
naslovu
- Izdelek je slabo pregleden
- Uporaba izključno
enostavnih stavkov
- Besedišče je revno, večkrat
neustrezno
- Napak je sorazmerno veliko, vendar
ne
vplivajo bistveno na razumevanje besedila
|
nezadostno (1) |
- Učenec ne odda izdelka do roka ali
pa je naloga dobesedno prepisana iz različnih virov (napr. interneta)
- Učenec kljub pomoči učitelja ni
zmožen napraviti izdelka
- Vsebina je nepopolna ali ne ustreza
naslovu
- Izdelek je nepregleden
- Učenec ne zna formulirati
enostavnih
stavkov
- Besedišče je neustrezno
- Napak
je
veliko in vplivajo na razumevanje besedila
|
|