Kriteriji ocenjevanja govornih nastopov
odlično (5)
  • v vseh pogledih ustreza zahtevanim pogojem naloge  
  • jezikovno bogato, občasno presega znano besedišče
  • strukture so raznolike, pravilno uporabljene, poskuša z rabo težjih, novih struktur
  • likovno in oblikovno izdelek v celoti ustreza zahtevam, je izviren
  • učenec delo opravi samostojno
prav dobro (4)
  • vsebinsko ustrezno
  • uporablja naučeno besedišče, poskuša z nekaj dodatnimi izrazi
  • praviloma rabi ustrezne strukture, nekaj napak je tam, kjer poskuša z rabo novih, težjih struktur
  • likovno in oblikovno ustrezno v okviru zadane naloge, nazorno in pregledno
  • delo opravi samostojno
dobro (3)
  • vsebinsko še ustrezno, vendar nedodelano, zgoščeno, površno
  • besedišče zgolj iz učne enote, v ožjem obsegu, se ponavlja
  • raba struktur iz enote je ustrezna, vendar omejena na osnovno, z občasnimi napakami
  • likovno in oblikovno ustrezno, vendar pomanjkljivo opremljeno, slabše pregledno, neustrezno slikovno gradivo
  • potrebna pomoč pri delu
zadostno (2)
  • vsebinsko sicer ustrezno, a skromno
  • besedišče je omejeno, z več napakami v rabi in pisavi
  • raba zgolj osnovnih struktur, z več napakami, ki se ponavljajo
  • likovno in oblikovno komaj zadošča zahtevam, slikovno gradivo je slabo organizirano/izbrano, ni pregledno, ni nazorno
  • nesamostojnost, potrebna dodatna pomoč pri delu
nezadostno (1)
  • neustrezna vsebina, pomanjkljivo, skromno
  • učenec pripravljeno besedilo prebre, ne pripoveduje
  • zelo pomanjkljivo besedišče, s pogostimi napakami v rabi in pisavi
  • večje napake pri poskusih rabe osnovnih struktur, se ponavljajo
  • likovno in oblikovno ne zadošča zahtevam, skromno, neustrezno, neorganizirano slikovno gradivo, ni v povezavi z besedilom
  • ne zadošča predpisanim zahtevam
  • učenec v dogovorjenem roku ne opravi naloge

na vrh     nazaj     
    
Strani ureja: Zadnja sprememba:
Breda Ulčnik september 2009