Potek in vsebina 1. Po uvodnem pozdravu in napovedi ciljev delavnice se učenci in starši razporedijo v skupine. V skupinah se pogovarjajo o: Učenci
Starši
Po 15 minutah skupine poročajo, odgovore pišem na tablo. Delo po skupinah je dobra osnova za pregled dejavnikov poklicne orientacije in za seznanitev s programom poklicne orientacije.
2. Učenci in starši se postavijo v pare. Vsak par dobi mapo z delovnimi listi. Naloga za starše: a/ S čim se vaš otrok najraje ukvarja? b/ Mislim, da je moj otrok dober pri... c/ V katerih poklicih trenutno "vidite" svojega otroka? Naloga za učence: Prilogi B1 in B2 iz delovnega zvezka Poklicna orientacija v 7. in 8. razredu avtoric Branke Pregelj Arčon in Nataše Skrt Leban (Educa 2000) Ko končajo se o odgovorih pogovorijo in jih primerjajo. Pregledajo še, kako je učenec razmišljal o sebi (svojih interesih, sposobnostih, znanju, poklicih, ki ga veselijo...( z učenci to naredim v okviru pouka) Skupna naloga za otroka in starša: Učenec skupaj s staršem naredi vajo Moj odnos do šolskih predmetov( interes za predmet, vložen trud, uspešnost pri predmetu, težave) ter vaji Kakšen sem in Poklicni interesi iz Poklicnega kažipota (Zavod RS za šolstvo 2001). Poklicni kažipot si še skupaj ogledajo. 4. Staršem in učencem še predstavim sistem šolanja po končani OŠ in možnosti srednješolskega izobraževanja v naši regiji (iz Razpisa za vpis) 5. Učence in starše na koncu še zaprosim, da napišejo svoje vtise o delavnici.
|