Lexus LFA
Lexus LFA je superšportno dvosedežno vozilo iz koncerna Lexus na Japonskem. Po
podatkih ima ta avtomobil najhitreje vrteči motor na svetu, ki je zelo
odziven: po podatkih se lahko zavrti do kar 9500 vrtljajev na minuto.
Motor naj bi bil tudi brez turbine, saj pravijo v podjetju, kjer so ga
naredili, da je motor manj odziven, če ima dodano turbino.
Lexus
LFAje narejen ročno. Vsak takumi (po japonsko tako pravijo mojstrom) se
mora, naučiti posebnih veščin, da se lahko pridruži izdelavi tega
avtomobila. LFA je v večini izdelan iz ogljikovih vlaken, ki so za
karčetrtino lažja od jekla, ampak kar petkrat trša, zato mikajo vsakega
proizvajalca vrhunskih superšportnikov. Še več, v tovarni, kjer so
proizvajali Lexusa LFA so imeli kar posebni prostor, kjer je stroj
pletel ogljikova vlakna.
Nažalost
so vsi modeli že razprodani. Proizvodnja teh avtomobilov je bila
omejena na zgolj 500 primerkov, okoli katerih se je gibala cena 375,000 ameriških dolarjev, kasneje pa so ceno dvignili na 445.000 ameriških dolarjev. To naj bi bil tudi najdražji japonski avto, ki je bil kadarkoli zgrajen. Njegova proizvodnja se je končala decembra 2012.
Lexusa
LFA je poganjal 4.8 litrski motor z 10 valji. Zmogel je 552 konjskih
moči in 480 Nm navora, ki se je prenašal na zadnji kolesni par. Prenos
moči na cesto je poganjal šeststopenjski samodejni menjalnik. Do 100
km/h je avto pognal v pičlih 3.7 sekunde, pospeševal pa je vse do
vrtoglavih 326 km/h, v miljah to je 203 mph. Do 160 km/h je potreboval
le 7.6 s, do 240 pa 8.3 s.
Lexus LFA je postavil tudi peti
najboljši čas na dirkališču Nurburgring v Nemčiji, ki velja za 'zeleni
pekel', saj je zelo nevarno in polno grdih ovinkov.
Lexus
LFA tehta 1480 kilogramov, čeprav je narejen iz ogljikovih vlaken. Dolg
je 4505 milimetrov, širok 1895 milimetrov in visok 1220.
Lexusa LFA je poganjal Yamahin desetvaljni motor.
LFA se precej razlikuje od drugih športnih avtomobilov.
Trojni zaključek izpušnega sistema daje zelo športen videz.
Zvok Lexusa LFA:http://www.youtube.com/watch?v=8hRLgqWilHs