Trzisce GC sistema bi lahko lahko preseglo 3 bilione $ po vsem svetu do leta 2000 (studija Arthurja D.Little-a).
  • le en sam procent svetovnega avtomobilskega trga, 450.000 vozil, bi pomenil se dodatna 2 biliona $
  • studija o potrebah transportnih GC na svetu do leta 2007 je pokazala znesek 9 bilionov $


V ZDA je odvisnost od energije vecja kot je bila med naftnim sokom v 70-ih letih. Nacrtuje se, da se bo uvoz nafte povecal. Ze samo potniska vozila porabijo 6 milijonov sodckov nafte na 1 samcat dan, kar je enako 85% uvoza nafte.

  • ce bi le 20% avtomobilov uporabljalo GC, bi lahko zmanjsali uvoz nafte za 1,5 milijona sodckov na dan
  • ce bi bilo vsako novo vozilo prodano v ZDA opremljeno naslednje leto z 60kW GC, bi podvojili zalogo razpolozljive elektrike v drzavi
  • 10.000 GC vozil, ki bi vozila z nenaftnim gorivom, bi zmanjsalo porabo nafte za 6,98 milijon galon na leto


GC bi lahko zelo zmanjsale onesnazenost zraka v mestih, uvoz nafte, trgovinski deficit in zvisale stevilo delovnih mest. The U.S.Department of Energy prikazuje, da ce bi le 10% avtomobilov po svetu delovalo na GC, bi zmanjsali onesnazenost zraka za 60 milijonov ton ogljikovega dioksida letno. S tem bi se zmanjsal tudi uvoz nafte za priblizno 13% vsega uvoza.


Emisija GC, ki uporabljajo vodik pridobljen iz obnovljivega vira, bodo vodne pare.


GC bi lahko odprla nova trzisca za industrijo jekla, elektronike, ... To bi prineslo na desettisoce visokokvalificiranih delovnih mest (ce bi le 20% avtomobilov v ZDA uporabljalo GC, bi odprli 800.000 delovnih mest) ter zmanjsalo trgovinski deficit.


  Nazaj na glavno stran....

Zadnji popravek: 14.02.2000.
Copyright © 1999 [ABanko]. All rights reserved.