Izdelava predstavitve

Power Point (debata, projektna naloga)

Dodatna navodila najdete na strani "Predstavitev in izdelava el. prosojnice".
 
Debata

- izvajanje debate za eno skupino: 30 min
- priprave, povzetek, ...: 16 min
- menjava skupin ni mogoča (med prvo in drugo polovico razreda)
- natančen potek je objavljen
- na en LCD povežemo PC-ja obeh skupin
- dobro je imeti še en LCD (ali PC), na katerem je prikazan potek debate in čas
- določiti je potrebno dijake, ki:
- če dijaka ali skupine ni na zagovoru, dobi novo temo in nov rok za zagovor - na koncu, če bo čas  (ni  opravičila !!!!!!)

Štev. točk Opis naloge


1
1
1
1
2
1
Naslovna stran (ključna stran)
  • naslov
  • šola in razred
  • pripis "Projektna naloga iz informatike"
  • člani skupine
    • povezave na osebne strani
  • mentorji

3

3

3
Strani s vsebino
  • vsebino si razdelite na področja in med člane skupine - natančno se naj ve, kaj bo kdo pripravil (vodilna stran)
  • pri pripravi teh strani upoštevajte potek debate, ki smo ga opisali pri urah (glej stran z opisom poteka debate)
  • zberite čim več informacij, ki bi vam utegnile priti prav pri debati (tudi predstavitev članov, trditev - uvodni govor, zaključni govor, .....)


2
Osebne strani
  • priimek, ime, fotografija

1
1
1
1
2

2

2
1
3




1
2
3
4
2
2
6
4
2
4
4

3
6
2
2

2
4
Zahteve (skupne)
  • vse strani naj imajo enako pisavo
  • področja naj imajo različno barvo pisave (vsak član skupine uporabi svojo barvo pisave)
  • podoben izgled  (položaj besedila, slik, ...)
  • animacije naj bodo na vseh straneh enake
  • samostjno izdelano ozadje, ki ponazarja temo (če so fotografije ali slike, morajo biti dijaki avtorji fotografij)
  • strani morajo biti med seboj povezane tako, da omogočajo čim hitrejši dostop do informacij in potrebnih podatkov (primer: povezavo na strani s vsebinami, ...)
  • največ 7 alinej na stran oz. diapozitiv
  • ne sme biti stavkov
  • samostojna priprava na predstavitev (nalaganje na PC, kopiranje, ...)
    • nalogo dijaki najprej skopirajo najprej vsak na svoj računalnik in jo preizkusijo
    • ko so na vrsti za nastop, nalogo sami preko mreže (ali FTP) prekopirajo na PC za predstavitve
    • nalogo po predstavitvi sami oddajo preko FTP protokola na računalnik za oddajo naloge
  • hiperpovezave iz "kazala" na posamezna področja in nazaj
  • alineje se ne smejo prikazati v naprej (dijak jo sproži z miško ali tipkovnico)
  • če so diapozitivi pregledni in ne vsebujejo preveč ali premalo informacij
  • če dijaki ne berejo z dodatnih listov
  • kontrast med ozadjem in pisavo mora biti dovolj velika (in pisava tudi) - se mora dobro videti
  • če so govorci dovolj glasni
  • dodatne točke za skupino, ki zmaga
  • dodatne točke za tiste, ki so delali več v skupini (te točke si razdelijo po dogovoru)
  • izviren začetek in zaključek
  • če je predstavitev časovno usklajena (ni predolga ali prekratka)
  • vprašanje iz PPT; preverim, če ste delali predstavitev sami  (čas za pravilni odgovor: n.pr.: 30 sekund)
  • sprotno delo - brez točk,  če skupina ne dela sproti  (nenapovedano preverjanje posameznikov)
  • dodatne točke za predstavitve, ki bodo vsebovale fotografije, zvok in video (vse troje)
  • delo z IKT (vklop zvoka, LCD-ja, ......)
  • če sošolci sodelujejo oz. sledijo predstavitvi (če ne, je kriva slabo izbrana tema ali slaba predstavitev)
  • vsaka skupina ima svoj PC na katerem se pripravi za predstavitev
  • vsak dijak mora na zagovoru poznati vloge vseh govorcev  -  vloge se določijo tik pred zagovorom

1
2
2
4
Vsak dijak naj
  • izdela osebno stran, vodilno stran in vsaj tri strani s vsebino
  • vsaj ena stran mora biti animirana
  • vsaj dva različna prehoda med stranmi
    • uporabljeni morajo biti naslednji zapisi podatkov (besedilo, slika, zvok daljši od 20 sekund, animacija)



SKUPNO ŠTEVILO TOČK

 0%  - 49%  = 1  (00 - 16 )
 50% - 60%  = 2 (17 - 20)
 61% - 75%  = 3 (21 - 25)
 76% - 90%  = 4 (26 - 31)
 91% - 100% = 5 (32 - 34)


Predstavitev projektne naloge (ki ste jo naredili z Wordom)

- čas predstavitve ene naloge: 7 minut

Štev. točk Opis naloge


1
1
1
1
Naslovna stran 
  • naslov
  • šola in razred
  • pripis "Projektna naloga iz informatike"
  • mentor (oblike in vsebine), avtor


2
Uvod
  • namen predstavitve


2
3
3

Jedro
  • predhodne informacije
  • nove informacije podkrepljene z dejstvi
  • primeri
  • ...


3
Zaključek
  • strnete ugotovitve in spoznanja


1
1
1
2
2

2
2
3










Zahteve (skupne)
  • vse strani naj imajo enako pisavo
  • podoben izgled  (položaj besedila, slik, ...)
  • animacije naj bodo na vseh straneh enake
  • enako ozadje, ki naj bo lastne izdelave (izjemoma tudi različna ozadja)
  • strani morajo biti med seboj povezane tako, da omogočajo čim hitrejši dostop do informacij in potrebnih podatkov
  • vsaj ena stran mora biti animirana
  • vsaj dva različna prehoda med stranmi
    • uporabljeni vsaj trije zapisi podatkov (besedilo, slika, zvok, animacija)
  • največ 7 alinej na stran
  • ne sme biti stavkov
  • samostojna priprava na predstavitev (nalaganje na PC, kopiranje, ...)
    • nalogo skopirajo najprej vsak na svoj računalnik in jo preizkusijo
    • ko so na vrsti za nastop, nalogo sami preko mreže prekopirajo na PC za predstavitve
    • nalogo po predstavitvi sami oddajo preko FTP protokola
    • če dijak naloge nima, ko je poklican na zagovor, dobi novo nalogo in nov rok za  zagovor (brez izjem)
  • samostjno izdelano ozadje, ki ponazarja temo (če so fotografije ali slike, morajo biti dijaki avtorji fotografij)


2
Vsak dijak naj
  • izdela tudi osebno stran


33
SKUPNO ŠTEVILO TOČK
 
0%  - 49%  = 1  (00 - 16)
 50% - 60%  = 2 (17 - 20)
 61% - 75%  = 3 (21 - 25)
 76% - 90%  = 4 (26 - 30)
 91% - 100% = 5 (31 - 33)