ZA NATIONAL GEOGRAFIC
UGANKA HIEROGLIFOV
STAREGA EGIPTA
Rad bi sodeloval z Vami glede glede senzacionalnega odkritja popolnoma napačnih interpretacij slikopisnih sporočil starega Egipta. Z vizualizacijskim postopkom katerega avtor sem spoznal da je bila staroegipčanska civilizacija visoko duhovna. Današnji človek pa jo gleda s svojimi očmi kar je pripeljalo do tako neverjetnih napak pri prevajanju slikopisnih hieroglifov. Slikopismi Hieroglifi namreč niso črke, ampak pojmi.
ČRKE HIEROGLIFOV 2. | PREVAJALNIK HIEROGLIFOV DEKODER HIEROGLIFOV |
Resničnost je mnogo bolj presenetljiva kot si mislimo. Hieroglifi kot se
prevajajo danes so mnogokrat povsem mimo prave rešitve. Glejte http://www2.torstar.com/rom/egypt/egypt.html
(Popotnik Hesirej, 3 dinastija, 2700 p.n.š., Sakkara).
Najprej si oglejmo bič 18. dinastija, Tutanch Amun, 1360 p.n.š.,
Theben
Opisano sporočilo je bila temeljna zaveza
"sveto ime" faraona. To ime pa je del širše zgodbe .
Levo in desno od imena je kača, ki poplemenitena ("nekaj" ji
dviga glavo) ščiti svetišče. Relijef bi lahko razdelili na dve polovici. Lev
predstavlja svet PSA - Anubisa, desni pa svet PTIČA - Horusa... Pod njima pa
sta dve "človeški" podobi
Krona Prvo božanstvo (pod psom) ima na glavi krono cvetov, ki simbolizirajo ženskost.
Izza te "krone" je simbol rojstva. Drugo nasproti stoječe božanstvo
ima nad glavo ptiča in za krono cvetove, ki simbolizirajo moškost. Krona tega
božanstva pa ima zlomljeni stebla stranskih "rož". To pa simbolizira
da je fizično mrtvo in da deluje le na duhovnem nivoju.
Oglejmo simbol ženskosti Če primerjamo rožo na
vrhu templja Amonov
tempelj, 18. dinastija, Karnak, Egipt in glavo upodobitev Hator
Hator (Nofret, žena Sesostrisa II) iz Tanisa, 12. dinastija, muzej v Kairu ,
vidimo izjemno podobnost. Hieroglif ženskosti se je skozi stoletja spremenil
v
... moški se utemeljuje z iskanjem
energij živalskega sveta in narave, ženska z močjo, ko
te energije poveže. Ang je simbol moža. Poleg anga pa vidimo simbol ženske.
Pod ženskim hieroglifom ženske vidimo simbol združevanja in moči pod angom
pa žezlo vladavine živalskega sveta.
"Poroka", okras kralja Antalque, 568-555 p.n.š., Karnak. Kot da se
zgornji hieroglif - simbol ženske napiči na spodnjega, če upoštevamo
gravitacijo. tako pa tudi mož postane posestnik moči...
Ta odnos med moškim in žensko pa ima za posledico moč. Simbol moči je pod
simbolom moža - anga.
Ženska je tista, ki kreira dom možu .
Iz prikazanega lahko zaključimo da je moč posledica ljubezni med moškim in žensko.
Hieroglif ljubezni je eden najlepših simbolov starega Egipta.
Kot da imamo pred sabo zvito vrv. Hieroglif dobimo tako, da vrv prepognemo in jo
zvijemo. Hieroglif simbolizira povezanost, prežemanje. Med simboloma ljubezni -
prežemanja se rojeva SONCE - moč. Sonce lahko simbolizira tudi napoved otroka.
Mož in žena sta osnova civilizacije,
Umetnost
Koptov.
Simboli rojstva lepše prihodnosti in ljubezni, detajl skrinje, Tutanch Amun,
1360 p.n.š., Theben
Nefretetina grobnica, detajl
.Levo zgoraj imamo simbol ljubezni, desno od nje pa seme, ki pada na
oz v dom, ki ga simbolizira "hlebec" kot je temu simbolu dejal
"slavni?" Champolion. Če gremo nižje vidimo, da se rojstvo res
zgodi. Rojstvo simbolizira rastlinica. Na tretjem nivoju pa vidimo kolo, kar
govori tako gre svet naprej. Rože poleg simbolizirajo bogastvo sedanjosti in
preteklosti (na preteklost namigujeta skrajna polomljena stebla
upodobljenega šopka) Simbol spočetja... se je pogosto upodabljal z
Ramzes 4, Dolina kraljev, kapljico, ki pade na razmočeno zemljo. Ženski vlogi
v zvezi s tem se je posvečalo izjemno pozornost, kar razberemo iz naslednjih
skulptur
1400.p.n.š., Loure v Parizu, Department of Egyptian Antiquities1400.p.n.š.,
Loure v Parizu. Vse mladenke imajo nad glavo seme, prva najmlajša uživa otroštvo
in se z njim posebej ne ukvarja. Druga se ukvarja z urejanjem simbolnega vrta.
Ta vrt je ona sama, saj se pripravlja na materinstvo. Podlaga semena govori, da
je že dokaj urejena. Tretja podoba pa govori o veselju, ki ga simbolizira
petje, govori o urejenem domu. Seme pa je že padlo na razmočeno zemljo,
poglejmo si stranski kapljici...
.
"Smo majhne ribe v velikem ribniku"
avtor:
© by Vladislav Stres
Fabianijeva 45, Ljubljana,
http://www2.arnes.si/~sspvstre/
e poštni naslov: Vladislav.Stres@guest arnes.si
tel 061/1377-292