PISNA NALOGA
Predmet:
INFORMATIKA
Priimek
in ime: _________________
Razred:________________
Datum:
________________
Navodilo:
Na črte vstavi pravilne izraze. Piši čitljivo in z velikimi tiskanimi črkami.
|
__________________________
nam pove nekaj, česar pred tem še nismo
vedeli. |
|
_______________ ni le teoretična znanost,
ampak obravnava tudi praktično uporabo informacij ter razvija pripomočke in
sredstva, ki omogočajo informacijske dejavnosti. |
|
______________ lahko razumemo, če
prepoznamo in razumemo ________________, s katerimi je
informacija predstavljena. |
|
Opazujemo
peščeno uro. V tem primeru gre za _______________________ kodiranje
časa. |
|
Kolikšno
___________________ smo razjasnili z informacijo, je merilo za njeno
količino. |
|
_________ informacije je večja, če
nam omogoča razločiti med večjim številom možnosti. |
|
Je naslednja trditev pravilna? DA NE (obkroži pravilno) Informacijski
sistem sam po sebi torej ne rešuje nobenega problema, vendar s posredovanjem
podatkov omogoča njihovo reševanje. |
|
Informacijska tehnologija zajema dogajanje: ·
_________________________________, ·
_________________________________, ·
_________________________________ , · _________________________________. |
|
_________________________________- znanje, spretnosti in navade, ki jih potrebujemo, da lahko hitro in uspešno poiščemo, shranimo, obdelamo in uporabimo aktualne podatke ter jih oblikujemo v učinkovito informacijo. |
|
Je naslednja trditev pravilna? DA NE (obkroži pravilno) Operacijski sistemi so: Windows 95, Windows 2000,
Windows Word, Linux, … . |
|
Naštej elemente Von Neumanov-ega modela računalnika: _________________________
________________________________________________________________________. |
|
Navodilom za avtomatsko obdelavo podatkov pa pravimo _________________________. |
REŠITVE:
|
Informacija nam pove nekaj, česar
pred tem še nismo vedeli. |
|
Informatika ni le teoretična znanost,
ampak obravnava tudi praktično uporabo informacij ter razvija pripomočke in
sredstva, ki omogočajo informacijske dejavnosti. |
|
Informacijo lahko razumemo, če
prepoznamo in razumemo podatke, s katerimi je informacija predstavljena. |
|
Opazujemo
peščeno uro. V tem primeru gre za zvezno (analogno) kodiranje časa. |
|
Kolikšno
nedoločenost smo razjasnili z informacijo, je merilo za njeno
količino. |
|
Količina informacije je večja, če
nam omogoča razločiti med večjim številom možnosti. |
|
Je naslednja trditev pravilna? DA NE (obkroži pravilno) Informacijski
sistem sam po sebi torej ne rešuje nobenega problema, vendar s posredovanjem
podatkov omogoča njihovo reševanje. |
|
Informacijska tehnologija zajema dogajanje: ·
od snovanja, ·
oblikovanja, ·
prenašanja do prejemanja in · dojemanja informacij. |
|
Informacijska pismenost - znanje, spretnosti in navade, ki jih potrebujemo, da lahko hitro in uspešno poiščemo, shranimo, obdelamo in uporabimo aktualne podatke ter jih oblikujemo v učinkovito informacijo. |
|
Je naslednja trditev pravilna? DA NE (obkroži pravilno) Operacijski sistemi so: Windows 95, Windows 2000,
Windows Word, Linux, … . |
|
Naštej elemente Von Neumanov-ega modela računalnika: vhodne enote, pomnilnik, procesor, krmilna enota, izhodne enote. |
|
Navodilom za avtomatsko obdelavo podatkov pa pravimo program. |