|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Šola v naravi v Beli Krajini
Letošnji petošolci so se udeležili tabora, ki je potekal od 15. 2. do 19. 2. 2010 v domu Lipa v Črmošnjicah. Ta Center šolskih in obšolskih dejavnosti je v ekološko neoporečni naravi na obronkih velikih gozdov. V ponedeljek so pomahali staršem v pozdrav in se z avtobusom odpeljali novim dogodivščinam naproti. Med vožnjo so občudovali prekrasno, zasneženo pokrajino in se veselili novih dni na snegu. Takoj ob prihodu so se učenci namestili po sobah in se seznanili s programom dela, s pravili lepega vedenja in hišnim redom. V naslednjih dneh so se učenci v skupinah izmenjavali v družboslovnih, športnih in naravoslovnih dejavnostih. Preko teh so uresničevali zastavljene cilje. Največ dejavnosti je potekalo v naravi, nekaj pa tudi v učilnicah. Spoznali so osnove plezanja na umetni nizki in visoki steni, osnove lokostrelstva, se pomerili v orientacijskem teku, izdelovali pustne maske, spoznavali ljudsko izročilo, zaplesali belokranjsko kolo, spoznavali pastirske igre in se tudi pomerili v njih. Nepozabno bo ostalo dričanje v eno izmed vrtač, tek na smučeh na bližnjem travniku, hoja ob Divjem potoku in opazovanje zimske pokrajine, kepanje in najrazličnejše igre na snegu. Raziskovali so Črmošnjice in opazovali najrazličnejše lišaje, po katerih so spoznavali čistost zraka, onesnaževalce okolja, segrevanje in ohlajanje, gibanje zraka in teles v zraku. Imeli so tudi dva zabavna večera. Na pustni torek so učenci na šaljiv način predstavili izdelane maske. Zadnji večer pa so se predstavili s plesom, igrami, skeči in raznimi domislicami. Učenci so prejeli priznanja za urejenost sob, za uspešnost pri orientacijskem teku in lokostrelstvu. Sledil je ples, v katerem so mnogi neizmerno uživali. Učenci so bili vseskozi aktivni. Navajali so se na pomoč sošolcem, na pospravljanje, na pripravo mize in na upoštevanje hišnega reda. Vsaka šola v naravi je nov korak v samostojnost otroka, nov korak do sošolcev, korak do vseh spremljevalcev in učiteljev, korak do samega sebe in novega sklepanja prijateljstev, ki se oblikujejo in nenazadnje do nepozabnih spominov, ki bogatijo otroštvo vsakega posameznika. Mara Obed
VTISI UČENCEV Najbolj všeč mi je bilo, ko sem s sošolci izdeloval snežni grad. Najprej smo se kepali, potem pa smo se domislili, da naredimo snežni grad. Začeli smo z delom. Zlagali smo kepo na kepo dokler ni nastal grad. Naredili smo še most. Zabavali smo se in igrali kakor smo hoteli. Anže Kretič Mislila sem, da je tek na smučeh težak šport. Bala sem se, da bom padla in se poškodovala. Kljub temu sem velikokrat padla, a se nisem nič poškodovala. (Tina Marc) Učitelj Martin nas je popeljal na zasneženo igrišče, kjer smo spoznavali osnove teka na smučeh. Slišati in videti je bilo zelo enostavno, a ko smo si sami nadeli smuči, se nam je drselo, zato smo se morali držati naprej in se poganjati s palicami. (Jana Knez) V torek dopoldan smo imeli tek na smučeh. Malo vznemirljivo je bilo prvič stati na tekaških smučeh. Trudil sem se, da ne bi padel, a sem vseeno dvakrat pristal v snegu. Čez čas mi je šlo vedno boljše. V dopoldanskem času smo vadili spust v dolino in napravil nekaj krogov. Bilo mi je zelo lepo. (Matic Mikuš) Najbolj mi je ostal v spominu sprehod do Divjega potoka. Pot nas je peljala po gozdu, kjer je žuborel potok. Veje dreves do bile upognjene v obok, saj jih je upognil težak sneg. Ob slapu so bile dolge ledene sveče, voda pa je tekla v slapovih. Prelep je bil tudi zaprt telohov cvet. Na poti proti domu, smo se ustavili na bližnjem zasneženem travniku, kjer smo se kepali in kotalili po klancu. (Sara Knez) V četrtek je potekala tekma, kako dobro se znaš orientirati. Razdelili smo se v skupine, na delovnih listih dobili naloge in določili skupini ime. Bili smo "Pujsi". Po končani tekmi, naša skupina ni bila najbolj uspešna, zato pa se je pa skupina našega razreda uvrstila na odlično tretje mesto. Skupina "Noji" so se uvrstili na drugo mesto. Prvo mesto je pripadalo skupini " Mravlje"., Manca Kerkoč V sredo je bil dan zelo pester, zanimiv in poučen. Imeli smo orientacijski dan. Čas je meril učitelj Damir. Naša skupina ni bil najboljša v času, smo pa bili dobri v pravilno odgovorjenih vprašanjih. Mislim, da smo si vzeli več časa za odgovore na vprašanja. Ta dan se mi je še posebno vtisnil v spomin, ker mi je bilo zanimivo iskati liste z vprašanji, nanje odgovarjati in kot skupina sodelovati. (Lea Pangerc) V ponedeljek zvečer smo se zbrali v jedilnici. Umaknili smo mize in razporedili stole v krog. Učiteljica Irena nam je razdelila listke z belokranjsko pesmico. Pesmico smo se naučili zapeti nato nam je pokazala še plesne korake. Kolo smo plesali ob petju in spremljavi glasbe. Bilo mi je zelo lepo. Med plesom se večkrat zmotila v korakih, preden mi je uspelo. Zelo sem se zabavala in smejala. (Amila Babajić) Najbolj všeč mi je bilo streljanje z lokom. (Janez Čermelj) |
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Domov | Lokavec | Knjižnica | Razno | Obvestila | Povezave | Kontakt| E-tabla |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||