|
PROJEKT
COMENIUS
Naša šola z letošnjim
šolskim letom zaključuje mednarodni projekt Comenius –
dvostransko šolsko partnerstvo. V projektu sodelujemo s šolo Escola
Basica e Secundaria Goncalves Zarco z Madeire.
Nekaj
utrinkov z naših druženj
| TRADITIONS AND HERITAGE: THE BASIS OF AN IDENTITY |

|
Oglejte
si naš skupen blog: http://madeiraslovenia.blogspot.com/.
Program Comenius je namenjen dvigu kakovosti šolskega izobraževanja
v Evropi, omogoča spoznavanje in razumevanje evropske kulturne in
jezikovne raznolikosti ter mladim pridobivanje osnovnih spretnosti in
kompetenc, potrebnih za njihov osebni razvoj, za prihodnje zaposlovanje
in za aktivno evropsko državljanstvo.
Cilj programa je izboljšanje kakovosti in povečanje obsega mobilnosti
učencev in izobraževalnega osebja, izboljšanje kakovosti in povečanje
obsega partnerstev med šolami, spodbujanje učenja živih tujih
jezikov, podpiranje razvijanja inovativnih IKT vsebin, povečanje
kakovosti in evropske razsežnosti usposabljanja učiteljev ter izboljšanje
pedagoških pristopov.
Kdo je bil
Comenius?
Jan
Amos Komenski, lat. Iohannes Comenius (1592-1670)
Rodil se je na
Moravskem. Študiral je na univerzi v Heidelbergu v Nemčiji, se po končanem
študiju vrnil na Moravsko in se tam posvetil učiteljevanju. Napisal je
knjigo Didactica magna. Zavzemal se je za združitev teorije in prakse.
Predvideval je izobraževanje za vse.
Comenius je največ
prispeval k razvoju novih načinov poučevanja. Menil je, da bi moralo
biti vsem otrokom, ne glede na spol ali družbeno pripadnost omogočeno
splošno izobraževanje.
Komenski velja za očeta
moderne didaktike.
Osnovni podatki o
projektu
-
traja 2 leti:
od 1. avgusta 2010 do 31. junija 2012,
-
bilateralni
projekt,
-
sodelujeta
dve državi: Portugalska (otok Madeira) in Slovenija,
-
mobilnost: v
mesecu maju 2011 gostimo vrstnike iz Madeire, oktobra 2011 gremo za
10 dni na Madeiro.
Cilji
-
mobilnost učencev,
-
spoznavanje
življenja, kulture, ljudi, običajev posameznih držav,
-
motivirati učenje
tujih jezikov,
-
predstaviti
sodelovanje šol na bazi medkulturnega dialoga,
-
spoznati
pedagoško delo v različnih državah in izmenjati izkušnje,
-
uporaba IKT
tehnologije.
Končni rezultati
-
izdelava
koledarja ljudskih običajev,
-
izdelava
slovarja v treh jezikih,
-
izdelava
knjige ljudskih zgodbic, pripovedk, ki so značilne za kraj,
-
izdelava
CD/DVD.
|
 |