![]() |
||||||
| BONTON | ||||||
| je tema, ki ji bomo posvečali celo leto kar precej pozornosti. Pričeli bomo s kulturo prehranjevanja, dotaknili pa se bomo tudi kulture oblačenja, obnašanja na kulturnih prireditvah ter vljudnostnih fraz v vsakodnevnem šolskem življenju. Kar nekaj dela nas čaka, toda vredno je. Kulture ni nikoli preveč! | ||||||
| PRAVILA KULTURNEGA OBNAŠANJA MED ŠOLSKO MALICO | ||||||
![]() |
||||||
| S
petošolci smo se odločili, da bomo že kar na začetku
šolskega leta naredili mini raziskavo, da ugotovimo, če je
kultura prehranjevanja na naši šoli na ustreznem nivoju.
Učenci so sestavili anketne vprašalnike, nato pa anketirali vse
učence šole. Z vprašanji naj bi med drugim izvedeli ,
koliko otrok si pred jedjo umije roke, si pogrne mizo, zaželi dober tek
vsem sošolcem in sošolkam, med jedjo mirno sedi za mizo
in ne nazadnje tudi pospravi za seboj. Rezultate ankete smo tudi grafično prikazali. Nekateri so se diagrame naučili izdelati tudi računalniško. |
||||||
| Kar nekaj odgovorov pa je še posebej vzbudilo naše zanimanje. | ||||||
ALI SI PRED MALICO UMIJEŠ ROKE?![]() |
||||||
| Vsekakor bo potrebno nekaj storiti, da bodo roke pred pričetkom malice bolj čiste. | ||||||
|
ALI SI PRED MALICO POGRNEŠ
MIZO?
![]() |
||||||
| Trenutno stanje sicer ni zaskrbljujoče, vendar se bomo vseeno potrudili, da se bo še izboljšalo. | ||||||
ALI ZAŽELIŠ SOŠOLCEM DOBER TEK?![]() |
||||||
| V letošnjem letu kulture bo naša naloga, da se učenci naučijo drug drugemu zaželeti "dober tek". | ||||||
| Je kulturno, da pri jedi vsaj poskusimo vse, kar nam ponudijo, če že ne pojemo vsega? PRI MALICI NAJPOGOSTEJE: ![]() |
||||||
ALI PO MALICI TUDI POSPRAVIŠ VSE ZA SEBOJ?![]() |
||||||
| Rumen stolpič je vsekakor previsok, turkiznega pa sploh ne bi smelo biti. Torej bomo delali tudi na tem. | ||||||
| Obedovanje je redek trenutek, ko imamo možnost malce poklepetati med se boj. Lepo je, če je to družaben dogodek, ni pa lepo, če se to počne s polnimi usti. | ||||||
ALI MED OBEDOM KLEPETAŠ?![]() |
||||||
![]() |
||||||
| Z rezultatom ne moremo biti povsen zadovoljni, zato bomo predlagali vsem razredničarkam , da nekaj časa posvetijo tej knjigi in jo skupaj z učenci prelistajo pri pouku ali pri urah oddelčne skupnosti. | ||||||
| Ob koncu šolskega leta bomo učence ponovno anketirali , ter rezultate primerjali. | ||||||
![]() |
||||||
| Učenci petega razreda pa z opravljenim delom niso bili popolnoma zadovoljni. Zanimalo jih je še nekaj drugega - kako je s kulturo prehranjevanja pri starših in drugih odraslih krajanih. | ||||||
| Rezultati druge ankete so tudi zelo zanimivi, še posebej zanimiva pa bo primerjava z rezultati prve ankete. Za lažjo primerjavo so na desni strani ponovno predstavljeni diagrami KULTURE PREHRANJEVANJA PRI ŠOLSKI MALICI. | ||||||
ALI SI PRED JEDJO UMIJETE ROKE? ![]() |
||||||
|
ODRASLI
OTROCI |
||||||
ALI SI PRED JEDJO LEPO POGRNETE MIZO? |
||||||
|
ODRASLI
OTROCI |
||||||
ALI LJUDEM, S KATERIMI OBEDUJETE, ZAŽELITE "DOBER TEK"? ![]() |
||||||
|
ODRASLI
OTROCI |
||||||
ALI PO JEDI POSPRAVITE ZA SEBOJ? ![]() |
||||||
|
ODRASLI
OTROCI |
||||||
| Pa še zanimivost iz sveta odraslih. | ||||||
ALI JE VAŠE "PODIRANJE KUPČKA" GLASNO?![]() |
||||||
|
Vsem anketirancem se za sodelovanje iskreno zahvaljujemo.
Nada Lampret |
||||||