Hiša eksperimentov je zelo zanimiva, če ti
eksperiment le uspe. Želela sem, da bi
mi sošolko uspelo dati v milni mehurček. To ni tako preprosto, kot izgleda. Zanimivo je bilo tudi, ko sem na zemljevidu
Slovenije poslušala različna narečja.
Špela
Najprej sem se z velikim strahom ulegel na leseno
mizo. Nato sem pritisnil na gumb in iz mize so začeli lesti žeblji. Občutek je
bil čuden, vendar ni prav nič bodlo. Ko sem še enkrat pritisnil na gumb, so se
začeli žeblji skrivati v mizo.
Gašper
ČETRTOŠOLCI V ŠOLSKEM MUZEJU
V Ljubljani smo obiskali šolski muzej. V njem smo videli podobe šole nekoč.
Vodič nas je popeljal iz prostora v prostor. Izvedeli smo, v katerih
jezikih je nekoč potekal pouk. Videli smo učiteljico in učence iz
preteklosti.
Nekoč so pri pouku naravoslovja uporabljali živali v posebni tekočini npr. žabe, kače in kuščarje.
Na roke smo si nadeli narokavnike, sedli v klopi in pričeli z učno uro
lepopisja. Pisali smo s peresniki, ki smo jih namakali v črnilnike.
Spoznali smo, da se lahko veselimo, da imamo toliko šolskih pripomočkov in tako prijazne učitelje.
Marsel Graber
V muzeju so mi bile zanimive slike in pisava, ki je bila drugačna kot danes. Tudi pouk je bil drugačen.
Drugače pa se mi učiteljica ni zdela najbolj stroga.
Jadran Mulej
Ko je gospodična učiteljica
vstopila v razred, sem se začela tresti. Pogledala nam je roke, a na
srečo sem imela čiste. Sedeti smo morali vzravnano in tudi sem.
Marja Mulej
Preden smo se začeli učiti, nam je učiteljica povedala, da moramo
sedeti vzravnano, z dvignjeno brado, z roko na hrbtu. Učili smo se
pisati črke. Nekajkrat je bila tudi kazen in sicer klečanje na koruzi
ali sedenje na oslu. Ko nas je učiteljica kaj vprašala, smo
morali dvigniti roko in odgovor začeti z: "Gospodična učiteljica..."
Ana Štuhec
Šola iz starih časov mi ni
bila všeč, saj so bili zelo strogi. Ko sem videl učiteljico, me
je bilo strah, saj je hudo gledala.
Jernej Ofič
Pri pouku nas je bilo zelo strah. Nismo si upali niti pisniti in pogledati nazaj.
Ko smo odšli, smo se spet lahko hecali in pogovarjali.
Nejc Luetić
ČETRTOŠOLCI V PRIRODOSLOVNEM MUZEJU
V muzeju smo si ogledali, kako je nastalo vesolje, ogledali smo si
različne kristale. Stopili smo tudi na nekakšno dvigalo, na
zemljevidu izbrali kraj in občutili potres, ki je bil na določenem
kraju. Odpravili smo se tudi v sobo, kjer je bilo okostje mamuta in
medveda, ki sta živela v ledeni dobi. Z učnimi listi smo se nato
odpravili v sobo z nagačenimi živalmi.
Ana
V sobi z živalmi se mi je zdelo zelo zanimivo, posebej pa še ptice. Nekatere sem videla prvič.
Zelo veliko sem izvedela tudi o kristalih. Dobilo smo jih tudi v roke.
Naučila pa sem se še nekaj o medvedu, mamutu in o potresih.
Marja
Zanimivo mi je bilo to, da so mamuti imeli tako ledeno deželo.
Jadran
PETOŠOLCI V NARODNEM MUZEJU
V Narodnem muzeju smo bili koliščarji. Pridno smo
poslušali našo vodičko Anjo in reševali uganke (iskali bakreno rudo, obiskali
menjalno trgovino, ugotavljali starost drevaka,…). Za vsako pravilno rešeno
uganko smo dobili del hiške na količkih,
ki smo ju sestavili. Zdelo se mi je, kot da smo res v času, ko je
Ljubljansko barje bilo jezero.
Mojca
Erika Pahor
Nada Lampret