|
|
|
Šolsko leto 2004/05
Januar 2005
_____ *
_________________________________________________________
| 10. -
14. 1. 2005 |
Humanitarna
akcija "ZA DROBIŽ SVETA"
|
|

|
Na
pobudo naših učencev in učiteljev smo se pridružili
humanitarni akciji ZA DROBIŽ SVETA, ki ga organizira UNICEF.
Zbrani drobiž bo UNICEF namenil za pomoč otrokom v JV Aziji.
Zbrali
smo štiri vedra drobiža, med kovanci pa je bilo tudi precej
bankovcev. Denar so odnesli na banko učenci, ki v letošnjem
šolskem letu sodelujejo v projektu Dobre vesti iz naše šole
in našega mesta. Ponosni smo na zbrani znesek: 173.480,00 sit
in upamo, da bo čim prej prišel v prave roke.
|
_____ *
_________________________________________________________
| 11. -
13. 1. 2005 |
Naravoslovni
dan "Odraščanje in mi"
11., 12., in
13.1. smo za učence
8.r-osemletke v sodelovanju z Mladinsko informativnim
svetovalnim središčem (MISSS-om) organizirali naravoslovni
dan «Odraščanje in mi«. To je preventivni
program za odraščajoče mladostnike. V tem obdobju imajo
mladostniki še posebno močno potrebo po odprtem načinu izražanja
in medsebojnega pogovarjanja. Z mladimi usposobljenimi študenti
lahko preverjajo svoj odnos do posameznih problemov. Pomembno
je znanje in vedenje o spolnem in telesnem dozorevanju, o
zasvojenosti – odnosom do drog, o medsebojnih odnosih.
Prednost pogovora v majhnih skupinah je, da se v pogovor lahko
vključi vsakdo, komunikacija pa je bolj odprta in sproščena
kot s starši ali učitelji. |
_____ *
_________________________________________________________
| 11. 1.
2005 |
Prireditev
POJOČE STOPNICE: Nastop
eno in troglasnega OPZ
Mentorica: Mateja Završnik
|
_____ *
_________________________________________________________
| 1. -
31. 1. 2005 |
Razredne ure "Ravnati
s spori in nestrinjanji"
V
4. in
5. razredih smo v januarju posebno skrb namenili seznanjenju učencev
s socialno veščino »Ravnati s spori in
nestrinjanji«. Razredna ura, ki jo je vodila svetovalna
delavka Vera Rozman je bila namenjena osveščanju učencev
o načinih vedenja, ki omogočajo razrešiti
nesoglasja, spore in omogočajo primerno sporazumevanje
ob upoštevanju lastnih
in sogovornikovih potreb in čustev. Spregovorili smo tudi o
potrebnosti medsebojnega sodelovanja, strpnosti in sprejemanju
drugačnosti. |
|