|
Tehniški
dan: |
Ob šoli je zelenica, kjer bomo uredili otroško igrišče. Zato smo tehniški dan smo pričeli s pogovorom o vrstah igral na otroških igriščih. Naloga je bila iz koruznice izdelati model otroškega igrišča z različnimi igrali. Na razpolago so imeli žago, modelarski nož, kladivo, žebljičke, vrvico, žico, ravnilo, svinčnik. |
![]() |
Posamezniki so skicirali različne vrste igral. Individualno so izbrali, katero igralo bodo naredili. Vsak učenec je samostojno naredil svoj izdelek (nekateri tudi po več izdelkov), določeni učenci pa so si pri delu med seboj tudi pomagali.Pri delu so razvijali veščine in spretnosti (samostojnost, natančnost, vztrajnost, potrpežljivost, ustvarjalnost…). Izdelana igrala smo postavili na skupno ploščo. Učenci so opisovali, kako so izdelovali in kaj bi naredili drugače. Svoje izdelke so predstavili na razredni razstavi, ki so si jo ogledali tudi učenci drugih razredov. |
![]() |
|
|
Namesto
zaključka pa nekaj utrinkov o zadovoljstvu učencev: Všeč
mi je bilo, ko smo žagali in ko sem končal izdelek. Zadovoljen
sem bil, ker je nastal izdelek. Veliko
smo se naučili – neke stvari so lahke na pogled, težje pa so bile, ko
smo jih
izdelovali. Ponosen
sem, da sva skupaj s sošolcem sestavila najtrdnejšo gugalnico v razredu. Tina Pregrad Podlogar |
![]() |