Podaljšano bivanje je oblika vzgojno-izobraževalnega procesa, ki jo šola organizira po pouku in je namenjena učencem od 1. do 4. razreda.
V podaljšano bivanje se učenci vključujejo prostovoljno s prijavo staršev v okviru pravil, ki jih določi šola. Ta  so zbrana v pravilniku podaljšanega bivanja, ki ga dobijo učenci ob vpisu. Strokovno vodeno podaljšano bivanje vsebuje naslednje elemente:

  •  
 
  sprostitveno dejavnost (počitek ob poslušanju pravljic, sprostitvene igre na igrišču, v telovadnici, v razredu, ples, družabne igre, sprehod po parku ...)
  •  
 
  prehrano (umivanje rok, kosilo, popoldanska malica)
  •  
 
  samostojno učenje (pisanje domače naloge, ponavljanje snovi, reševanje delovnih listov, branje knjig in revij ...)
  •  
 
  ustvarjalno preživljanje časa (glasbene, likovne, športne, literarne ... dejavnosti)

 

Vsaka ura traja približno 50 minut.

Cilji podaljšanega bivanja se prepletajo in nadgrajujejo z vzgojno-izobraževalnimi cilji pouka. Vsebine podaljšanega bivanja izhajajo iz vzgojno-izobraževalnih ciljev pouka ob upoštevanju interesov, potreb in želja učencev in njihovih staršev.
_________________________________
KONCEPT PODALJŠANO BIVANJE IN
RAZLIČNE OBLIKE VARSTVA UČENCEV
V DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI, 8.4.1999

 

Za ogled videa klikni TUKAJ.

5.35O KB